کد خبر : 1656098 | 25 آذر 1398 ساعت 11:47 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامتعارف و باورنکردنی

رفتار هشدار دهنده؛رنگ پاشیدن به تابلوی حجازی

یک روز بعد از نام گذاری رسمی بلوار فردوس غرب به اسم ناصر حجازی عده ای نامعلوم رفتار عجیبی با تابلوی جدید این بلوار کردند!

به گزارش "ورزش‌سه"، 23 آذرماه همزمان با سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی شورای شهر تهران که قبلا مصوب کرده بود نام بلوار فردوس غرب به اسم مرحوم ناصر حجازی تغییر یابد، این تصمیم را عملی کرد. از این رو تابلوهای این بلوار به اسم ناصر حجازی مزین و در سراسر خیابان نصب شد.


اگر چه این تصمیم باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران فوتبال و به خصوص استقلالی ها شد، اما برخی افراد مجهول الهویه در اقدامی عجیب روی یکی از تابلوهای مزین شده به نام ناصر حجازی رنگ سیاه پاشیدند و این اسم را از روی تابلو پاک کردند.


این رفتار غیرمتعارف که باعث تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است. در گذشته هم بارها خیابان های تهران به اسم شخصیت های برجسته نامگذاری شده اما تاکنون چنین رفتارهایی را شاهد نبوده‌ایم. اکنون اما در حالی که قرار است نام ناصر حجازی روی بلواری در شهر تهران باشد تا نزد عموم زنده بماند، شاهد یک اقدام غیرقابل قبول از برخی افراد خاص هستیم.


شورای شهر همچنین قرار است طی روزهای آینده تندیس ساخته شده ناصر حجازی را در بلوار مزین شده به نامش نصب کند و حالا همه باید امیدوار باشیم اتفاقی برای این تندیس زیبا نیفتد!

 

1460673

 

 

البته مشاهدات خبرنگار ورزش سه نشان می دهد ظهر امروز ماموران شهرداری این تابلو را به شرایط عادی و سالم خود برگردانند و نام ناصر حجازی روی آن مجددا واضح و مشخص شده است.

 

 

1460730

 

ماموران شهرداری تابلوی تخریب شده را پاک کردند و به شرایط قبل برگرداندند.

 

دیدگاه‌ها