کد خبر : 1656526 | 27 آذر 1398 ساعت 16:10 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرامش پیدا کردیم و می‌خواهیم نفت را ببریم؛

الهامی: همه در آرزوی داشتن تراکتوری‌ها هستند

مربی تراکتور معتقد است بهترین بازیکنان لیگ برتر در این تیم هستند و می‌گوید علاقه‌مند به جدایی هیچ یک از نفرات‌شان نیست.

الهامی: همه در آرزوی داشتن تراکتوری‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با نگاه به جدول لیگ برتر، می‌بینیم که نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی طی هفته‌های گذشته گرفته و کادرفنی و تیم خوب و قدرتمندی دارد؛ این تیم امسال شکستی متحمل نشده است و به همین دلیل بازی سختی پیش رو داریم.

 

او ضمن تشکر از تک تک بازیکنان تراکتور عنوان کرد: خوشبختانه بعد از بازی با فولاد به آرامش رسیدیم. به این موضوع واقف هستیم که ما تراکتور هستیم و می‌خواهیم از این شرایط گذر کنیم. هواداران ما را کمک کرده و همراهی کنند تا سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان را هم مثل هفته قبل به دست آوریم.

 

مربی تراکتور ادامه داد: شرایط به شکلی است که ما فردا جای هیچ‌گونه ریسکی نداریم و ضرورت دارد با تمام توان و پتانسیل، 3 امتیاز بازی را به داشته‌هایمان اضافه کنیم.

 

الهامی با بیان اینکه بازی قبلی زمان کافی برای کار کردن نداشتیم، گفت: تمرینات خوبی در این هفته پشت سر گذاشتیم و بنده روند رو به رشد تیم را حس کردم. همه برای شکل دادن یک تیم خوب برای هواداران هم‌قسم شده‌ایم و البته زمان زیادی برای تشکیل تراکتور واقعی نیاز داریم که معتقدم هواداران می‌توانند این زمان را کاهش دهند.

 

او در خصوص وضعیت غایبان تیمش برای دیدار با نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: درباره وضعیت مصدومان تیم صحبت نمی‌کنم چون امکان دارد تا فردا به شرایط بازی برسند. احسان حاج‌صفی تنها محروم تیم ما برای بازی با نفت مسجد سلیمان است.

 

مربی تراکتور تاکید کرد: من بچه آذربایجان بوده و مثل سرباز در خدمت مردم هستم؛ تنها سربلندی تراکتور برای ما مهم است و اینکه بعد از بازی چه اتفاقاتی می‌افتد، کاری ندارم. تنها خواسته‌ی من سربلندی و رضایت هواداران است.

 

او با بیان اینکه هر تیمی در نقل و انتقالات فعل و انفعالاتی خواهد داشت، گفت: تراکتور بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران را داشته و بسیاری از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند. راضی نیستم حتی یک نفر هم از جمع ما جدا شود و هیچ تیمی از نظر نفرات قابل قیاس با تراکتور نیست.

 

مربی تراکتور در خصوص وضعیت کادرفنی این تیم، عنوان کرد: طبیعتاً یک تیم قدرتمند کادرفنی قوی می‌خواهد ولی باتوجه به فشردگی رقابت‌ها، هنوز نفراتی را به طور قاطع به کادر اضافه نکرده‌ایم و تنها از برخی‌ها کمک می‌گیریم.

 

الهامی یادآور شد: ایران از نظر پزشکی کشور مطرحی در سطح دنیا بوده و معتقدم بازیکنان مصدوم نباید برای درمان به خارج از کشور بروند. تیم پزشکی تراکتور بسیار قدرتمند بوده و باید از توان پزشکان و ماساژورهای تیم خودمان برای درمان مصدومیت بازیکنان استفاده کنیم.

 

او اضافه کرد: لیگ برتر برای من از روز جمعه شده و می‌خواهم در این مسابقات پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشم تا تراکتور و همشهریانم سربلند شود.

دیدگاه‌ها