کد خبر : 1656756 | 28 آذر 1398 ساعت 17:08 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

شب پر التهاب برای بوسکتس

ستاره بارسا چگونه ال کلاسیکو را از دست داد؟

سرخیو بوسکتس در آخرین لحظات شانس حضور در ال کلاسیکو را از دست داد و به جای او ایوان راکیتیچ به میدان رفت.

ستاره بارسا چگونه ال کلاسیکو را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، یک ساعت و نیم به شروع ال کلاسیکو بود که ارنستو والورده ترکیب اصلی بارسلونا را اعلام کرد. در این فهرست سرخیو بوسکتس کنار سرجی روبرتو و دی یونگ هافبک های بارسا را تشکیل می دادند. کمی بعد بارسلونا اعلام کرد که ایوان راکیتیچ جایگزین بوسکتس در ترکیب ثابت شده است. اتفاقی که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و همه به دنبال علت این تغییر ناگهانی بودند.

 

 

1461742

 

 

ابتدا اعلام شد که بوسکتس به دلیل تب و سرمای شدید قادر به حضور در بازی نیست و سپس مدیر ارتباطات بارسا(گییرمو آمور) ضمن تکذیب این ادعا گفت که یک سوتفاهم از سوی تیم رسانه ای باشگاه رخ داده و بوسکتس به دلایل فنی روی نیمکت خواهد نشست. هدف کادر فنی بارسا این بود که تا لحظه آغاز بازی رئالی ها از بیماری بوسکتس آگاه نشوند و نتوانند برنامه های خود را با این تغییر بزرگ وفق دهند.

 

سرخیو بوسکتس صبح روز گذشته در آخرین تمرین بارسلونا به اطلاع والورده می رساند که شب بدی را پشت سر گذاشته، تب دارد و نمی تواند در بازی برابر رئال حاضر باشد. او در هتل سوفیا حتی توان خوردن ناهار را نداشت و خیلی زود راهی اتاقش شد. پس از استراحت، بوسکتس به کادر فنی اعلام کرد که وضعیتش بهتر شده اما هنگام گرم کردن بود که متوجه شد از توان بدنی لازم برخوردار نیست و در نتیجه والورده به راکیتیچ اطلاع داد که او از ابتدا در ال کلاسیکو بازی خواهد کرد.

 

یک ربع بعد به رسانه ها اطلاع داده می شود که راکیتیچ به جای بوسکتس بازی خواهد کرد و دلیل این مساله بیماری بوسکتس عنوان شد اما خیلی زود این ادعا تکذیب شد و با تاکید والورده، دلیل خروج بوسکتس از فهرست یازده نفره، تصمیم فنی سرمربی اعلام می شود.

پس از نیمه اول بدی که بارسا پشت سر گذاشت، والورده از بوسکتس پرسید که توان 15 دقیقه بازی را دارد یا خیر که با پاسخ مثبت مواجه شد. بوسکتس به همراه آنسو فاتی در کنار خط طولی مشغول گرم کردن می شود اما پس از دقایقی راهی نیمکت شد و به والورده گفت که از انرژی لازم برخودار نیست تا به این ترتیب در شبی که بارسا نیاز مبرم به بوسکتس داشت، او غایب بزرگ تیمش لقب بگیرد. بارسا در غیاب او عملا میانه میدان را به رئال واگذار کرد تا بیش از پیش اهمیت حضور بوسی در باشگاه کاتالان مشخص شود.

 

 

1461545

 

دیدگاه‌ها