کد خبر : 1656772 | 28 آذر 1398 ساعت 17:18 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ایمانی با ضربه والی یادگار را به آتش کشید

ارسال شجاعی در نهایت کار را برای تراکتوری ها درآورد و در حالی که در میانه های نیمه دوم به سر می بردیم یک ارسال از او با دخالت چند بازیکن روی پای ایمانی آمد تا وی با ضربه ای رو پا دروازه سوشا مکانی را فرو بریزد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها در میانه های نیمه دوم در نهایت توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کنند. ارسال شجاعی در میانه های نیمه دوم و در حالی که حملات تراکتوری ها راه به جایی نمی برد با برخورد به چند بازیکن در محوطه جریمه نفتی ها به اکبر ایمانی رسید تا این بازیکن با ضربه ای رو پا دروازه حریف سختکوش را هدف بگیرد و در نهایت موجب فروریختن دروازه سوشا مکانی شود و نتیجه بازی را به سود تیم تبریزی کند.

 

گلزنی ایمانی در این دیدار باعث شد تا به نوعی ورزشگاه یادگار را به آتش بکشد و البته به سنت همه روزهای خوب خود شعار معروفی که با حرکات دست او (شمارش یک دو سه به زبان ترکی) سکوها را به لرزه در می اورد یک بار دیگر اتفاق بیفتد و در نتیجه همه یادگار نشینان را غرق در خوشحالی کند.

 

1461757

 

گلزنی ایمانی در این دیدار، اولین گل او در لیگ امسال محسوب می شد که  پس از رسیدن وی به ترکیب اصلی، حالا دومین روند مثبت او در هفته های اخیر محسوب می شود.

دیدگاه‌ها