کد خبر : 1657070 | 29 آذر 1398 ساعت 23:07 | 80.8K بازدید | 0 دیدگاه

با میانگین کسب سه امتیاز در هر بازی

مربی موفق این روزهای لیگ (عکس)

دو بازی مهم تراکتوری ها در دو هفته اخیر شش امتیاز حیاتی برای این تیم به همراه داشت. اتحاد ساکت و تبریزی ها در دو دیدار اخیر دو برد مهم برابر دو حریف سفت و سخت برای آنها به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، درست زمانی که تراکتوری ها در شرایط بسیار بدی از نظر روحی و روانی و البته کسب نتیجه به سر می بردند اتفاقات خوبی برای این تیم در بازی های سخت پایان نیم فصل افتاد.

 

تراکتوری ها که سایه سرمربی و مدیرعامل را بالای سر خود نداشتند پس از شکست در دربی تبریز، ساکت الهامی را به عنوان مربی موقت بالای سر تیم گذاشتند تا بتوانند با حداقل سوخت نیم فصل اول را در بازی پایانی برابر فولاد خوزستان پشت سر بگذارند اما اتفاقات به گونه ای دیگر برای این تیم پیش رفت.

ساکت الهامی که در ابتدای لیگ هم به عنوان مربی بالای سر تراکتوری ها بود در دیدار برابر فولاد تیمش را به گونه ای به میدان فرستاد که در وهله اول با شکست بازی را به پایان نرسانند و اگر هم شد که در نهایت شد، سه امتیاز را به حساب خود واریز کنند و این اتفاق در دقایق پایانی بازی سخت دو تیم افتاد.

 

در دقایقی که بازیکنان فولاد راه دروازه تراکتور را در پیش گرفته بودند و بارها با ضربات و شوت های محکم و جاندار خود رشید مظاهری را به واکنش های پی در پی واداشته بودند یک حرکت از سوی قرمزها و در نهایت ضربه اسدی سه امتیاز مهم برای تبریزی ها به همراه آورد.

 

1462258

 

1462260

 

اما در دومین دیدار که در حقیقت اولین بازی دور برگشت لیگ نیز محسوب می شد ساکت الهامی باید تیمش را برابر تیمی که به میدان می فرستاد که در وهله اول بتواند با پیروزی بازی را پشت سر بگذارد و پس از آنها نیز این اتفاق با یک برد پرگل در دیداری خانگی اتفاق می افتاد.

 

هر آنچه که هست تراکتوری ها از همان دقایق ابتدایی راه دروازه مسجدسلیمان را در پیش می گرفتند تا بتوانند با گلزنی های فراوان اولین شکست را به این تیم تحمیل کند. هر چند مسجدسلیمانی ها فشار بسیاری را در نیمه اول تحمل کردند اما در نهایت اسیر حملات تیم میزبان شدند و ای بار ضربه دیدنی ایمانی سه امتیاز شیرین برای این تیم به همراه داشته باشد.

 

حالا ساکت الهامی با کسب شش امتیاز در دو دیدار یکی از بهترین آمارهای شروع در تیم های لیگ برتری را به نام خود زده است و بسیار امیدوار است تا بتواند فعلا این روند را ادامه دهد و بتواند موجبات موفقیت تراکتوری ها را رقم بزند و آن طور که به گوش می رسد او می تواند فعلا با موفقیت در بازی های آینده روی نیمکت تبریزی ها بنشیند.

دیدگاه‌ها