کد خبر : 1657573 | 02 دی 1398 ساعت 10:58 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو و رکوردی که بعد از 7 سال از بین رفت

کریستیانو رونالدو در حالی در بازی دیشب به همراه یوونتوس در مسابقه سوپرکاپ ایتالیا شکست خورد که آخرین باری که او در یک فینال با باخت روبرو شده بود به سال 2013 بر می گردد.

رونالدو و رکوردی که بعد از 7 سال از بین رفت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در دیدار سوپرکاپ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و در پایان با نتیجه 3-1 شکست خورد تا اولین جام مهم این فصل را از دست داده باشد. همچنین این دومین شکست متوالی یووه برابر شاگردان سیمونه اینزاگی بود؛ موضوعی که نشان از آمادگی و عملکرد فوق العاده لاتزیو دارد.

 

 

1463005

 

 

کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی و در حالی که بعد از گرفتن مدال خود، آن را از گردن خارج کرد از زمین مسابقه خارج شد چرا که به نظر می رسید طاقت دیدن جشن قهرمانی لاتزیو را ندارد. این موضوع اما برای بازیکنی نظیر رونالدو کاملا قابل درک است چرا که او چنین اتفاقی را طی 7 سال گذشته تجربه نکرده بود. آخرین باری که رونالدو در یک فینال شکست خورده بود به 17 می 2013 برمی گردد؛ جایی که او با رئال مادرید و در وقت های اضافه مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد. در این بین و از آن زمان او در 12 فینال پیاپی پیروز شده بود تا این که با یوونتوس در برابر لاتزیو قرار گرفت و شکست خورد. او همچنین پیش از این در یک فینال دیگر با یووه حاضر شده بود؛ بازی سوپرکاپ ایتالیا در فصل گذشته مقابل میلان که با پیروزی 1-0 بیانکونری خاتمه یافته بود.

دیدگاه‌ها