کد خبر : 1657916 | 03 دی 1398 ساعت 17:54 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

با دو گل و یک پاس گل

کاپیتان‌های تیم ملی گل کاشتند

سه کاپیتان تیم ملی امروز نقش مهمی در پیروزی تراکتوری ها برابر شهرخودرو ایفا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی، سه کاپیتان تیم ملی هستند که دومین فصل حضور در تراکتور را پشت سر می گذارند. سه بازیکنی که در جریان دیدار امروز این تیم برابر شهرخودرو که طبیعتا از حساس ترین بازی های این تیم در لیگ به شمار می رفت ایفا کردند.

 

تبریزی ها که روزهای سختی را در میانه های لیگ پشت سر گذاشتند پس از دو پیروزی برابر فولاد و نفت مسجدسلیمان امروز در حالی برابر یاران گل محمدی قرار گرفتند که به خوبی می دانستند شکست در این بازی می تواند باز هم شرایط تیم را به هم بریزد و به همین دلیل تمام هم و غم خود را جمع کردند تا بتوانند برابر تیم خوب و قدرتمند شهرخودرو با امتیاز بازی را به پایان برسانند و در این میان سه کاپیتان اول این تیم مهمترین نقش را داشتند. بازیکنانی که البته در پایان بازی موفق شدند نقش خود را به بهترین نحو ایفا کنند و در نهایت شرکای اصلی سه امتیاز حیاتی بازی عقب افتاده هفته یازدهم لقب بگیرند.

 

در حالی که تراکتوری ها با یک گل از حریف خود پیش بودند مسعود شجاعی توانست در همان اولین دقایق آغاز بازی در نیمه دوم کار را یکسره کند و علاوه بر بازی خوب خود، یک گل به موقع نیز به ثمر رسانده باشد. علاوه بر مسعود، اشکان دژاگه دومین ملی پوشی بود که موفق به گلزنی در این بازی شد. زمانی که بازی با اختلاف یک گل در پیش بود او با شوتی ویرانگر و دقیق باز هم اختلاف گل ها را به عدد دو رساند تا خیال همه تبریزی ها بابت پیروزی در این بازی راحت شود. حاج صفی هم که امروز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود علاوه بر بازی خوب خود، با پاسی دیدنی مقدمات گلزنی اشکان را فراهم کرد تا اکنون بتوان گفت علاوه بر بازی خوب سه سرگروه تراکتوری موفق به تاثیرگذاری مستقیم هم در نتیجه به دست آمده داشته باشند.

 

 

 

عکس ها: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها