کد خبر : 1657918 | 03 دی 1398 ساعت 17:58 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

همان تیمی که تی تی ها می‌خواهند؛

تراکتور گمشده پیدا شد! (عکس)

تیم تراکتور به سومین پیروزی متوالی خود رسید تا شاید نیم فصل را مثل یک مدعی تمام کند.

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی از برد تیم هایی چون استقلال، سپاهان، صنعت نفت، شاهین و ماشین سازی در کنار لغو دیدار مقابل پیکان و شهرخودرو باعث شد تا تراکتورِ کهکشانی به میانه های جدول سقوط کند و از جمع مدعیان دور شود. جدایی دنیزلی و استعفای صادقیان نیز نماینده تبریز را در بحرانی فرو برد که حتی برخی از هواداران این تیم نیز با بدبینی به آینده اش نگاه کنند اما حالا در پایان 15 مسابقه، تراکتور در کنار سپاهان، پرسپولیس و استقلال، مدعی جدی قهرمانی است.

 

آن ها در هفته های گذشته با بردهای ناپلئونی و کم رنگ برابر فولاد و نفت مسجدسلیمان، وضعیت خود را بهبود بخشیدند اما نتیجه ای که امروز در ورزشگاه یادگار امام رقم خورد، یک بازگشت فوق العاده به همان فرم قبلی بود. یاران شجاعی در مقابل رقیب مستقیم خود، سه بار توپ را به تور دروازه چسباندند تا ثابت کنند در خانه یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ هستند.

 

پیروزی سه گله و سومین برد پیاپی، چیزی نیست که کسی بتواند آن را حادثه و اتفاق بنامد. امروز در یادگار امام و در میان سکوهای پر و خالی، لیگ برتر تراکتورِ گمشده را پیدا کرد و حالا همه چیز برای رقابت جانانه این تیم در کنار دیگر مدعیان فراهم است.

 

 

نکته جالب این که در سه بازی اخیر کاپیتان های تراکتور نقشی ویژه در پیروزی ها داشتند. از گلزنی امروز اشکان دژاگه و مسعود شجاعی تا پاس گل احسان حاج صفی، همگی سبب شدند تا مثلث ستارگان تراکتور به محبوب ترین بازیکنان روی سکو تبدیل شوند.

 

نکته مهم نیز حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در ترکیب تیم ساکت الهامی است. او سوگیتا، میمبلا، مازولا و فورچونه که حداقل دوتای آن ها در تیم دنیزلی فیکس بودند را نیمکت نشین کرده و با بازیکنان داخلی به نتایجی درخشان دست یافته است.

دیدگاه‌ها