کد خبر : 1657934 | 03 دی 1398 ساعت 18:46 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: تراکتور امانت در دست من است

کار فنی کردیم اما خدا هم به ما کمک کرد

مربی تیم تراکتور گفت: تا وقتی که تراکتور به عنوان امانت در اختیار من است، برای آن تلاش می‌کنم.

کار فنی کردیم اما خدا هم به ما کمک کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، ساکت الهامی بعد از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: ان‌شاء‌الله همین روال را ادامه دهیم و یک تیم خوب را به پشتوانه هواداران و آذربایجانی‌های باشعور بسازیم. امروز هواداران نود دقیقه ما را حمایت کردند و هر جا تیم از فاز خوب خود خارج می‌شد، با تشویق‌های خود ما را هدایت کردند. دل این هواداران را بعد از مدت‌ها خوشحال کردیم.


وی با اشاره به غیبت بازیکنانش در این دیدار گفت: بازیکنان ملی‌پوش ما نبودند و چندین بازیکن ملی پوش داشتیم. میمبلا نمی‌توانست راه برود. با این وضعیت ۱۵ نفر بودیم و تیمی را بردیم که سایر تیم‌ها نتوانسته بودند از این تیم امتیاز بگیرند. میمبلا و سوگیتا مصدوم بودند. فورچونه شرایط مسابقه نداشت. بازیکنان ملی‌پوش هم غایب بودند. با کسانی که داشتیم، مردانه جنگیدیم و  یک تیم را معنی کردیم. بازیکنان بیشترین سهم را در این برد داشتند و هواداران پشتوانه این تیم بودند و شهرخودرو را غافلگیر کردند. فکر نمی‌کردند ما اینطور بازی کنیم.


الهامی با اشاره به کیفیت شهرخودرو گفت: یحیی گل‌محمدی تیم خوبی ساخته و برای این تیم در آسیا و لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم چون لایق بهترین‌ها است. بازیکنان ما از نظر کیفیت فوتبال خوب بودند و نسبت به بازی گذشته بهتر بودند. هنوز ابتدای راه هستیم و فکر می‌کنم رفته‌رفته بهتر می‌شویم. هنوز پتانسیل واقعی تراکتور مشخص نشده است.


مربی تراکتور درباره نقش کادرفنی جدید و تاثیر مسائل روانی و بدنی بر بهبود روند این تیم گفت: قطعا بازیکنانی که به ما اضافه شدند، کیفیت تیم را بالا بردند. بزرگترهای ما مودت و دوستی را واقعا معنی کردند. احسان حاج صفی امروز کاپیتان تیم ما بود. این موضوع نشان دهنده دوستی در تیم ما است. بازیکنان واقعا سزاوار بهترین‌ها هستند. نباید از حضور هواداران بگذریم. در مواقعی که بازی از دست ما در رفت، هواداران سنگ تمام گذاشتند. به پشتوانه این هواداران تیم خوبی را در ادامه مسیر خواهیم داشت. می‌دانیم حریف سرسختی در ادامه راه خواهیم داشت. در حال حاضر یک مقدار به جدول برگشتیم اما هنوز راه ما برای پیوستن به مدعیان اصلی ادامه دارد.


او درباره شناخت یحیی گل‌محمدی از تیمش گفت: یحیی گل‌محمدی از من شناخت کافی داشت اما برای ما پتانسیل تیمی مهم بود و این تیم پتانسیل بالایی داشت. برای هر وضعیتی کار کرده بودیم. زمان کمی داشتیم اما طی روزهای گذشته نقاط قوت و ضعف را تشریح کردیم. با این حال خدا هم به ما کمک کرد.


الهامی درباره برنامه تیمش در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم. از روزی که آمدم فورچونه را ندیدم. سوگیتا و میمبلا بازیکن خوبی هستند. این بازیکنان مصدوم هستند. من از آن‌ها تشکر می‌کنم چون حرفه‌ای هستند ولی برای نقل و انتقالات به جمع‌بندی نرسیدیم. بازی با پیکان اهمیت دارد و بسیار سخت است. ما تا دو، سه بازی آینده اجازه ریسک نداریم. ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم. اگر هواداران، بازیکنان، کادرفنی و اصحاب رسانه یک دل باشند می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم چون هیچ تیمی پتانسیل تراکتور را ندارد.


وی درباره عدم علاقه‌مندی به نیمکت تراکتور و مطرح بودن بحث مربی جدید در این تیم گفت: ما وقتی پتانسیل بومی داریم چرا باید از جای دیگر استفاده کنیم. مجموعه خوبی به جمع ما اضافه شده است. هر سه دروازه‌بان ما زیر نظر مربیان ما خوب عمل می‌کنند. برای من تراکتور از هر چیزی مهم‌تر است. من فرزند این شهر هستم. تا وقتی که تیم به عنوان امانت در اختیار من است، برای آن تلاش می‌کنم.

دیدگاه‌ها