کد خبر : 1657947 | 03 دی 1398 ساعت 20:21 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش سه عنصر تدافعی در گل اول مقابل شهرخودرو

ایمان سلیمی روز تراکتوری‌ها را ساخت

مدافع میانی تراکتور روی حرکتی جالب توجه زمینه ساز یکی از گل‌های این تیم برابر شهرخودرو لقب گرفت.

ایمان سلیمی روز تراکتوری‌ها را ساخت

 گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اوضاع با حضور ساکت الهامی روی نیمکت تراکتور به بهترین شکل برای تبریزی‌ها پیش می‌رود، بازیکنان این تیم نیز موفق شده‌اند با انگیزه و انرژی فوق العاده در دیدارهای اخیر برابر رقبا به دنبال کسب امتیاز باشند.


تراکتور امروز در شرایطی دیدار حساس خود مقابل شهرخودرو را با پیروزی به پایان رساند که نمایش تک تک بازیکنان این تیم در کسب این برد تاثیرگذار بود و با تمجید از سوی ساکت الهامی نیز همراه شد. ایمان سلیمی، مدافع جوان تراکتور نیز در این دیدار عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و روی یکی از گل‌های تیمش با حرکتی فوق العاده امضای خود را به جا گذاشت.


سلیمی بعد از پیش روی در زمین حریف و ارسال پاسی قطری که در فوتبال ایران از کمتر مدافعی شاهد هستیم، در موقعیتی مناسب هم‌تیمی پیش تاخته‌اش (میثم تیموری) را صاحب موقعیت کرد تا در نهایت با ارسال عرضی این بازیکن، تراکتور به گل اول بازی توسط رضا اسدی دست یابد.


نکته جالب توجه در کنار نمایش خوب ایمان سلیمی و دید فوق العاده او برای ارسال پاس در فاز تهاجمی، تاثیرگذاری سه بازیکن تدافعی این تیم در ثبت این گل بود (سلیمی- تیموری و در نهایت اسدی). سلیمی که در این فصل با ادامه حضور در تراکتور توانسته با عملکرد مثبت خود در بازگشت از مصدومیت بار دیگر در مسیر دستیابی به امتیاز و حضور در جمع مدعیان به تیمش کمک کند، امیدوار است در سایه تداوم این شرایط موفق شود در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش پرشورهای تبریزی را امیدوارتر از قبل برای دستیابی به جام کمک کند.

دیدگاه‌ها