کد خبر : 1658284 | 05 دی 1398 ساعت 21:20 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیر امریک اوبامیانگ:

سعی کردیم همان طور که آرتتا دوست دارد، بازی کنیم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال، معتقد است که این تیم در آینده با میکل آرتتا بیش از اینها پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب اولین بازی خود را تحت هدایت میکل آرتتا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس انجام داد. توپچی ها امشب مهمان بورنموث بودند و در نهایت با نتیجه ۱-۱ در مقابل حریف خود متوقف شدند تا آرتتا در اولین گام با آرسنال در کسب پیروزی ناکام بوده باشد.

 

گل تساوی بخش آرسنال در بازی امشب توسط پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رسید. این مهاجم گابنی توپچی‌ها در پایان بازی گفت: " فکر می کنم که ما در مسیر درستی قرار داریم و امیدوار هستیم که در آینده بیشتر از اینها نیز پیشرفت کنیم. در نیمه دوم شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم اما در این امر موفق نبودیم. فکر می‌کنم که در این بازی شایسته کسب هر سه امتیاز بودیم. مطمئن هستم که بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت اما نگرش بازیکنان در بازی امروز فوق العاده بود و امیدوار هستم که این موضوع ادامه داشته باشد."

 

اوبامیانگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازیکنان آرسنال هر آنچه که آرتتا از آن‌ها خواسته را انجام داده‌اند یا خیر، گفت: " بله فکر می‌کنم که همین گونه بود. امشب همه بازیکنان به سختی تلاش کردند و به طور کلی سعی کردیم همان‌طور که آرتتا دوست دارد، بازی کنیم."

 

1464104

دیدگاه‌ها