کد خبر : 1658286 | 05 دی 1398 ساعت 22:20 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: نگرش مسوت اوزیل باور نکردنی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پایان بازی امشب مقابل بورنموث از عملکرد شاگردانش تمجدید کرد.

آرتتا: نگرش مسوت اوزیل باور نکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در اولین بازی خود تحت هدایت سرمربی جدیدش یعنی میکل آرتتا مهمان بورنموث بود و در نهایت مقابل حریف خود با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا آرتتا در کسب اولین پیروزی با آرسنال ناکام بوده باشد. توپچی‌ها با این تساوی ۲۴ امتیازی شدند و موقتا به رتبه یازدهم جدول صعود کردند.

 

میکل آرتتا دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل بورنموث شرکت کرد.

 

نتیجه و عملکرد در اولین بازی؟


بسیاری از اتفاقات نظیر نگرش، شخصیت، شور و اشتیاق و روحیه جنگندگی که تیم امشب به نمایش گذاشت، باعث خوشحالی من شد. بسیاری از کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم توسط بازیکنان در بازی امشب پیاده سازی شد. من از اتفاقات حاصل شده در بازی امشب خوشحال هستم. فکر می‌کنم که در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم.

 

1464133

 

پروژه بازگرداندن بازیکنان آرسنال به اوج؟


فکر می‌کنم که این موضوع یک روند و به نوعی پروژه است. من نگران بسیاری از اتفاق ها بودم اما از شخصیتی که تیم در بازی امشب به نمایش گذاشت فوق‌العاده خوشحال هستم . انگیزه بازیکنان، چهره هایشان و عکس العمل های آن ها بین دو نیمه واقعا فوق العاده بود. فکر می‌کنم که اتفاقات مثبتی در بازی امشب رخ داد.

 

1464132

 

نگرش مسوت اوزیل؟


منصفانه بگویم؛ نگرش او از زمانی که من به اینجا آمده ام باور نکردنی بوده است. وقتی امروز آماده حمله کردن و ضربه زدن به حریف می‌شدیم، اوزیل نقش اساسی را ایفا می‌کرد. اوزیل هر کاری که باید را انجام داد و فکر می‌کنم که ما می‌توانستیم دو یا سه گل به واسطه حضور مسوت اوزیل به ثمر برسانیم.

دیدگاه‌ها