کد خبر : 1658290 | 05 دی 1398 ساعت 22:56 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: این بهترین عملکرد اورتون نیست

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید اورتون، پس از پایان بازی امشب تیمش مقابل برنلی از احساس فوق العاده اش بابت استقبال هواداران از او در گودیسون پارک، صحبت کرد.

آنچلوتی: این بهترین عملکرد اورتون نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در اوایل هفته به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب شد. این سرمربی ایتالیایی در بازی روز شنبه اورتون مقابل آرسنال کار را از روی سکوها دنبال کرد اما در دیدار امشب تیمش برابر برنلی روی نیمکت نشست. آبی های مرسی ساید در اولین بازی تحت هدایت کارلو آنچلوتی نمایش فوق العاده ای ارائه دادند و با ارائه یک بازی برتر و با نتیجه ۱-۰ برنلی را شکست دادند.

 

دقایقی پیش کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل برنلی شرکت کرد. او درباره پیروزی تیمش مقابل برنلی گفت: "فکر می‌کنم که روحیه تیم خیلی خوب بود. این یک بازی خاص بود چرا که ما شاهد پاس‌های بلند زیادی در آن بودیم. با این وجود فکر می کنم که خیلی خوب دفاع کردیم. در نیمه اول بازی نسبتا آرامی را پشت سر گذاشتیم اما در پایان فکر می‌کنم که عملکرد خوبی را ارائه دادیم. این تنها یک عملکرد خوب از ما بود نه بهترین آن. امروز برای من به خاطر پذیرایی فوق‌العاده گودیسون پارک، یک اتفاق بسیار خاص بود."

 

1464143

 

تک گل اورتون در بازی امشب توسط کالورت لوین، ستاره انگلیسی این تیم به ثمر رسید. آنچلوتی در ادامه به تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت: " به نظر من او یک مهاجم فوق‌العاده است. بازیکنی سرزن که ما باید هنگام در اختیار داشتن توپ، او را هدف قرار دهیم. فکر می‌کنم که او می‌تواند بیش از اینها پیشرفت کند. "

 

 

دیدگاه‌ها