کد خبر : 1658293 | 06 دی 1398 ساعت 00:14 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نمی‌خواهیم در این فصل قهرمان شویم!

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، مدعی شد که این فصل برای آنها به نوعی آماده سازی برای فصل آینده به حساب می‌آید.

سولسشر: نمی‌خواهیم در این فصل قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکسل بود. شیاطین سرخ در ابتدای بازی با یک گل از حریف خود عقب افتادند. در ادامه اما شرایط تغییر کرد و شاگردان اوله گنار سولسشر چهار بار دروازه حریف خود را باز کردند تا با نتیجه ۴-۱ به پیروزی دست پیدا کرده باشند.

 

اوله گنار سولسشر دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل نیوکسل شرکت کرد. او گفت: "ما در نیمه های فصل هستیم و از ابتدا نیز می دانستیم که فصل پر فراز و نشیبی را در پیش خواهیم داشت. این فصل به نوعی آماده سازی تیم برای فصل بعد است. با این وجود ما سعی می‌کنیم با کسب نتایج خوب به روند ساختن تیم فوق العاده تسریع ببخشیم. من انتظار دارم که در برابر این مشکلات مقاوم بوده و با تجربه تر شویم ولی در حال حاضر عقب تر از آن چیزی هستیم که فکرش را می‌کردیم. با این وجود من هفته گذشته هم گفتم که ما منچستر یونایتد را برای فصل آینده می سازیم چرا که امسال نمی‌خواهیم قهرمان لیگ برتر شویم. "

 

1464149

 

سولسشر در ادامه گفت: " ما باید فشار زیادی وارد کنیم و منتظر بمانیم که رقیبان ما اشتباه کند تا کمی به آن ها نزدیک تر شویم. هر دو تیم طی ۴۸ ساعت دو بازی انجام خواهند داد اما فکر می‌کنم که ما امشب نمایش خوبی ارائه دادیم و کاملا راحت بودیم. فکر می‌کنم که ما یک گروه فوق‌العاده هستیم که باید هویت خودمان را به خوبی بشناسیم. ما بازیکنان جوان زیادی داریم اما در کنار آنها به بازیکنان با تجربه نیز نیاز داریم."

 

1464148

 

سولسشر در ادامه درباره بازگشت پل پوگبا به میادین نیز گفت: " او مدت زمان زیادی را از میادین به دور بوده است اما کم کم باید دوباره به شرایط بازی کردن در زمین بزرگ عادت کند. ما در تمرینات فوتبال ۵ نفره بازی می کردیم نه ۱۱ به ۱۱ بنابراین او باید به شرایط مسابقه برگردد و مطمئن هستم که بهتر از اینها نیز خواهد شد."

دیدگاه‌ها