کد خبر : 1658297 | 06 دی 1398 ساعت 01:22 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

لستر 0-4 لیورپول: کینگ کنگ در کینگ پاور!

لیورپول در دیداری خارج از خانه با نتیجه 4-0 لسترسیتی را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک تر شد.

لستر 0-4 لیورپول: کینگ کنگ در کینگ پاور!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که امشب میهمان نزدیک ترین تعقیب کننده شان، لسترسیتی بودند، به لطف یک نمایش حساب شده، توانستند با 4 گل به پیروزی برسند و فاصله شان با تیم دوم را به 13 امتیاز افزایش بدهند.

لیورپولی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد؛ هرچند باز هم این بازیکنان میهمان بودند که مالکیت توپ بیشتری داشتند و در مقابل، بازیکنان میزبان بیشتر به دنبال استفاده از ضدحملات بودند.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 31، لیورپول به گل اول رسید. روی یک ارسال دقیق از الکساندر آرنولد بود که روبرتو فیرمینو روی تیر دوم و روی غفلت مدافعان حریف، ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.

 

1464155

 

قرمزها خیلی سریع می توانستند به گل دوم برسند اما واکنش عالی کاسپر اشمایکل، مانع از گلزنی سادیو مانه شد. در دقایق باقی مانده نیمه اول کمی از شدت حملات لیورپول کاسته و بازی متعادل‌تر دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و اولین موقعیت جدی شان در دقیقه 54 ایجاد شد. اندی رابرتسون بود که از اشتباه پرائه استفاده کرد و با یک ارسال دیدنی، فیرمینو را صاحب موقعیت کرد اما ستاره برزیلی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه اش به بیرون رفت.

در ادامه این بازیکنان لستر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل لیورپولی ها در دقیقه 70، با خوش شانسی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. سویونجو، مدافع لستر، در تلاش برای دفع یک ارسال بود که توپ به دستش برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. جیمز میلنر که تنها ثانیه هایی قبل جانشین نبی کیتا شده بود، پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه هوشمندانه برخلاف جهت حرکت اشمایکل، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1464156

 

این گل ضربه بزرگی از نظر روانی به بازیکنان لستر وارد کرد و شاگردان کلوپ از این فرصت استفاده کردند و در فاصله 7 دقیقه، دو بار دیگر به گل رسیدند.

ابتدا در دقیقه 74 بود که روی یک حرکت خوب تیمی، پاس در عرض هوشمندانه الکساندر آرنولد در محوطه جریمه به فیرمینو رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به طاق دروازه لستر کوبید.

فشار حملات لیورپول در دقیقه 78 به گل چهارم منجر شد. روی یک حمله سریع بود که پاس مانه پشت محوطه جریمه، الکساندر آرنولد را صاحب موقعیت کرد و او هم با شوتی غیرقابل مهار، حساب کار را 4-0 کرد.

 

1464157

 

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که بیشتر بر بازی تسلط داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان 4 گل به سود قرمزها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها