کد خبر : 1658308 | 06 دی 1398 ساعت 10:00 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مارادونا با رئیس جمهور آرژانتین(عکس)

رئیس‌جمهور آرژانتین از دیگو مارادونا اسطوره فوتبال این کشور دعوت کرد به کاخ ریاست‌جمهوری رفته و با او دیدار کند. مارادونا بعد از این دیدار در بالکن معروف کاخ ریاست‌جمهوری ظاهر شد.

دیدار مارادونا با رئیس جمهور آرژانتین(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئیس‌جمهور آرژانتین، آلبرتو فرناندز از دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور دعوت کرد به کاخ ریاست جمهوری رفته و با او دیدار کند. مارادونا بعد از دیدار با رئیس‌جمهور کشورش در بالکن معروف کاخ ریاست جمهوری آرژانتین موسوم به کاسا روسادا که شاهد اتفاقات تاریخی زیادی بوده حاضر شد و در مقابل لنز دوربین‌های خبرنگاران قرارگرفت.

 

1464173

 

مارادونا که در حال حاضر سرمربی تیم آرژانتینی خیمنازیا است در دیدار با رئیس جمهور این کشور برنامه‌ای به او ارائه داده که با هدف ایجاد فرصت‌های فوتبالی بیشتر برای محله‌های محروم و فقیر این کشور طراحی شده است. برنامه طراحی شده توسط مارادونا به گزارش رسانه‌های آرژانتینی پروژه‌ای است برای بازسازی و توسعه زمین‌های خاکی‌ای که کودکان آرژانتینی در محلات فقیر این کشور به طور سنتی در آنها فوتبال بازی می‌‌کنند.

 

1464176

 

بعد از دیدار مارادونا با رئیس‌جمهور آرژانتین عکسهایی از این دیدار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در یک تصویر مارادونا و فرناندز در حال صحبت روی یک میز دیده می‌شوند درحالیکه چند تی‌شرت فوتبالی و یک توپ در کنار آنها دیده می‌شود. به گزارش رسانه‌ها، رئیس جمهور آرژانتین از مارادونا خواسته پیراهن باشگاه آرجنتینوس جونیورز که او هوادار آن است را برایش امضا کند. باشگاهی که مارادونا دوران فوتبالی خود را در آن به پایان رساند.

 

1464174

 

مارادونا بعد از آن در بالکن مشهور کاخ کاسا روسادا، جایی که بعد از قهرمانی در جام جهانی 1986 به همراه تیم ملی آرژانتین در آن حاضر شده بود ایستاد. این بار اما به جای هزاران نفر مردم این کشور، چند خبرنگار و توریست‌های در حال عبور شاهد حضور مارادونا روی این بالکن بودند.

 

1464172

 

1464171

 

1464175

 

 

 

دیدگاه‌ها