کد خبر : 1658309 | 06 دی 1398 ساعت 10:25 | 115.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش امباپه به شادی بعد از گل ستاره لیورپول(عکس)

کیلین امباپه به شادی بعد از گل ترنت الکساندر آرنولد بازیکن لیورپول در بازی دیشب این تیم مقابل لستر واکنش نشان داد، شادی بعد از گلی که به تقلید از شادی همیشگی امباپه انجام شده بود.

واکنش امباپه به شادی بعد از گل ستاره لیورپول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره جوان لیورپول دیشب بعد از  آنکه در جریان پیروزی 4-0 قرمزهای آنفیلد مقابل لستر، در دقیقه 78 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند در مقابل دوربین‌ها از شادی بعد از گل مخصوص کیلین امباپه تقلید کرد. امباپه بعد از آن نسبت به این حرکت آرنولد واکنشی مثبت نشان داد تا شایعاتی درباره احتمال انتقال پدیده فرانسوی به لیورپول مطرح شود.

 

الکساندر آرنولد در بازی دیشب دو گل از گلهای تیمش را ساخت و در دقیقه 78 آخرین گل بازی را هم به ثمر رساند تا لیورپول با پیروزی 4-0 با اقتدار و با اختلاف 13 امتیازی با تیم دوم جدول، لسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر بایستد. آرنولد اما بعد از گل خود از شادی بعد از گل امباپه تقلید  کرده و دستهای خود را به صورت ضربدری از روی سینه‌اش رد کرده و زیر بغلش قرار داد.

 

1464189

 

اما واکنش امباپه به این حرکت الکساندر آرنولد خبرساز شد. امباپه در توییتر پستی را لایک زد که در آن حرکت ستاره لیورپول با شادی بعد از گل او مقایسه شده بود. حرکت امباپه باعث شد بسیاری از هواداران لیورپول شایعاتی درباره احتمال انتقال این پدیده فرانسوی به تیم‌شان مطرح کنند.

 

1464188

 

واکنش امباپه باعث شد بسیاری از هواداران لیورپول در شبکه‌های اجتماعی از این صحبت کنند که تیم‌شان به دنبال جذب او است. حتی بعضی از آنها مدعی شدند حرکت الکساندر آرنولد پیش از شروع بازی بین او و امباپه تعیین شده بوده و در واقع سیگنالی بوده که نشان دهنده قصد باشگاه و امباپه برای انجام این انتقال است.

 

دیدگاه‌ها