کد خبر : 1658312 | 06 دی 1398 ساعت 10:50 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید اشمایکل از داور: شالوده لستر را پاشید

کسپر اشمایکل، دروازه‌بان لستر به دلیل پنالتی اعلام شده علیه تیمش در جریان شکست 4-0 مقابل لیورپول از داور بازی به شدت عصبانی بود و او را به تلاش برای خودنمایی متهم کرد.

انتقاد شدید اشمایکل از داور: شالوده لستر را پاشید

به گزارش "ورزش سه"، کسپر اشمایکل، دروازه‌بان لسترسیتی که تیمش دیشب در مقابل لیورپول با نتیجه 4-0 شکست خورد از پنالتی‌ای که داور بازی در دقیقه 71 به سود لیورپول اعلام کرد و باعث شد جیمز میلنر گل سوم لیورپولی‌ها را به ثمر برساند بسیار عصبانی بود. اشمایکل بعد از بازی همچنان از داور عصبانی بود و او را به تلاش برای خودنمایی متهم کرد و گفت داور می‌خواسته با اعلام این پنالتی خودش را به قهرمان بازی تبدیل کند. به نظر می‌رسد این اظهارات اشمایکل برای او تبعاتی به دنبال داشته باشد.

 

1464200

 

اولیور داور بازی در دقیقه 71 اعلام کرد که چاغلار سویونجو بازیکن لستر در محوطه جریمه توپ را با دست زده و بعد از بررسی صحنه با VAR هم این تصمیم خود را تایید کرد. ولی اشمایکل در جریان بازی اعتراض‌های شدیدی به داور کرد و بعد از بازی هم معتقد بود که این مدافع ترکیه‌ای در آن صحنه نمی‌توانسته از برخورد توپ به دستش جلوگیری کند و ضربه دست او عمدی نبوده است.

 

اشمایکل در پایان بازی گفت:" تصمیم داور در آن صحنه سخت‌گیرانه بود. ما همچنان در جریان بازی بودیم تا اینکه در آن لحظه داور تصمیم گرفت خودش را به قهرمان بازی تبدیل کند. بعد از آن بود که شالوده تیمی ما به هم ریخت. درموت گالاگر، کارشناس داوری، حتما در شبکه اسکای می‌گوید که داور تصمیم خیلی خوبی هم گرفته ولی واقعیت این است که چاغلار در آن صحنه کمتر از یک هزارم ثانیه برای واکنش نشان دادن وقت داشت".

 

1464204

 

دروازه‌بان لستر در ادامه گفت:" داور بازی بی‌صبرانه منتظر صحنه‌ای بود که بتواند یک پنالتی به لیورپول هدیه بدهد و وقتی این اتفاق افتاد دیگر مشخص بود که به هیچ وجه از تصمیمش کوتاه نخواهد آمد".

 

دیدگاه‌ها