کد خبر : 1658314 | 06 دی 1398 ساعت 11:05 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافعی که ستاره درخشان باکسینگ دی شد

شبی که آرنولد مسی شد؛ سه گل ساخت و یک گل زد

ترنت الکساندر آرنولد در جریان پیروزی 4-0 لیورپول بر لستر نمایشی خیره‌کننده داشت و در این پیروزی قاطع شاگردان کلوپ نقشی تعیین‌کننده بازی کرد.

شبی که آرنولد مسی شد؛ سه گل ساخت و یک گل زد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب شاگردان یورگن کلوپ در روز باکسینگ دی به ورزشگاه کینگ پاور رفتند تا در خانه لسترسیتی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در لیگ برتر بازی کنند. این بازی اما به شب درخشش استثنایی ترنت الکساندر آرنولد، دفاع راست 21 ساله قرمزها تبدیل شد که سه گل اول تیمش را ساخت و گل چهارم را شخصا به ثمر رساند.

 

1464213

 

درحالیکه شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی با اختلاف 13 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول ایستادند، الکساندر آرنولد یکی از درخشان‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت. او وقتی در دقیقه 78 بازی گل چهارم تیمش را زد تا حسن ختامی بر بازی بی‌نظیرش باشد شادی بعد از گل کیلین امباپه را تقلید کرد تا به شایعاتی درباره هماهنگی با پدیده فرانسوی برای این حرکت هم دامن بزند.

 

1464211

 

الکساندر آرنولد در نیمه اول ابتدا با یک سانتر عالی و دقیق توپ را برای فیرمینو ساخته و پرداخته کرد تا او گل اول بازی را به ثمر برساند. لیورپول بعد از آن هم می‌توانست تعداد گلهای خود را بیشتر کند ولی قرمزهای آنفیلد تا دقیقه 71 منتظر ماندند تا گل دوم خود را به ثمر برسانند. الکساندر آرنولد با حرکت به سمت گوشه زمین کاری کرد که چاغلار سویونجو از مهار او عاجز شود و در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع ترکیه‌ای لستر باعث شد لیورپول صاحب پنالتی شده و جیمز میلنر دومین گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

 

1464214

 

الکساندر آرنولد روی گل سوم هم نقش تعیین‌کننده‌ای داشت. او سه دقیقه بعد از گل دوم تیمش یک سانتر کم‌ارتفاع از سمت راست روی دروازه لستر ارسال کرد که فیرمینو آن را کنترل کرده و توپ را به گوشه بالای دروازه اشمایکل چسباند تا دومین گل خود و سومین گل لیورپول را به ثمر برساند.

 

درحالیکه 12 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود سادیو مانه روی یک ضدحمله توپ را به الکساندر آرنولد رساند تا او با یک شوت کم‌ارتفاع، کسپر اشمایکل را مغلوب کرده و شب رویایی خود را با یک گل به پایان برساند.

 

1464215

 

الکساندر آرنولد در پایان بازی در آمار رسمی به عنوان ستاره‌ای که در این بازی یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. گری لینه‌کر در پایان بازی به ستایش از این دفاع راست لیورپول پرداخت و گفت او یک فوتبالیست استثنایی است و عملکردش در بازی امشب باورنکردنی بوده. الکساندر آرنولد از شروع فصل جاری تا این لحظه 19 پاس گل داده و از این نظر بهترین آمار را در لیگ برتر جزیره دارد.

 

دیدگاه‌ها