کد خبر : 1658317 | 06 دی 1398 ساعت 11:55 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: راشفورد ما را یاد رونالدو می‌اندازد

اوله گنار سولسشر، بعد از پیروزی 4-1 یونایتد مقابل نیوکاسل، مارکوس راشفورد مهاجم تیمش را با کریستیانو رونالدو قابل مقایسه دانست و گفت قدرت فیزیکی راشفورد استثنایی است.

سولسشر: راشفورد ما را یاد رونالدو می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل نیوکاسل که دیروز در اولدترافورد اتفاق افتاد به ستایش از مارکوس راشفورد مهاجم خود پرداخت و او را با کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی مقایسه کرد. سولسشر پیش از این هم به مقایسه راشفورد و رونالدو پرداخته بود.

 

1464222

 

راشفورد در بازی دیشب گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا یازدهمین گل فصل خود را با پیراهن یونایتد ثبت کند. سولسشر در پایان بازی درباره گل راشفورد که با یک ضربه سر تماشایی به ثمر رسید به خبرنگاران گفت:" راشفورد از نظر قدرت فیزیکی استثنایی است. او مدام به خودش می‌رسد و در سالن بدنسازی خیلی تلاش می‌کند. کسی که این استعداد را دارد فقط کافی است شجاعت داشته باشد و برای رسیدن به هدفش تلاش کند".

 

1464221

 

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:" راشفورد من را یاد کسی می‌اندازد که قبلا با او همبازی بودم. کسی که وقتی نزدیک دروازه حریف بود خیلی خوب ضربه سر می‌زد. ما اغلب آنها را با هم مقایسه می‌کنیم. کریستیانو هم وقتی به سن و سال مارکوس بود همینقدر با قدرت بازی می‌کرد و در زدن ضربات سر همینقدر استاد بود".

 

دیدگاه‌ها