کد خبر : 1658321 | 06 دی 1398 ساعت 12:40 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: جای خالی آگوئرو پر نخواهد شد

پپ گواردیولا در آستانه دیدار امروز سیتی با ولوز به تحسین سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی تیمش پرداخت و گفت پیدا کردن جانشین برای آگوئرو غیرممکن است.

گواردیولا: جای خالی آگوئرو پر نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی امروز در یک بازی مهم در خانه ولوز به مصاف این تیم رفته و فرصت آن را دارد که با پیشی گرفتن از لستر به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند، پپ گواردیولا سرمربی سیتی به ستایش سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی تیمش پرداخته و می‌گوید روزی که آگوئرو تصمیم بگیرد سیتی را ترک کند پیدا کردن جانشینی برای او غیرممکن خواهد بود.

 

1464239

 

آگوئروی 31ساله بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است و از این گذشته مشهورترین گل تاریخ این باشگاه را هم به ثمر رسانده. گلی که آگوئرو در وقتهای تلف‌شده به کویئنزپارک‌رنجرز زد تا سیتی قهرمان فصل 20111-2012 لیگ برتر شود. گلی که همچنان در خاطر هواداران این تیم زنده است و از آگوئرو برای آنها یک بت ساخته.

 

گواردیولا می‌گوید گابریل ژسوس پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در زمین به خوبی آگوئرو بازی کند ولی با اینحال هیچکس نمی‌تواند مثل آگوئرو در فرهنگ باشگاه منچسترسیتی تاثیرگذار باشد و به همین خاطر است که او در این تیم بدون جانشین خواهد بود. از قرارداد فعلی آگوئرو با منچسترسیتی 18 ماه دیگر باقی مانده است.

 

گواردیولا در این باره گفت:" پیدا کردن جانشین برای سرخیو یکی از سخت‌ترین کارها است. آگوئرو بدون جانشین است. ما یک مهاجم فوق‌العاده دیگر به اسم گابریل ژسوس داریم و شاید وقتی سرخیو تیم را ترک کند یک مهاجم عالی دیگر به جای او به باشگاه ملحق شود ولی هیچکس نمی‌تواند جای خالی او را پر کند".

 

1464240

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" مهمترین لحظه این باشگاه، حتی مهمتر از وقتی که سیتی یک روز بتواند فاتح چمپیونزلیگ شود، لحظه‌ای است که سرخیو در مقابل کویئنز پارک رنجرز آن گل را زد و تیم را قهرمان لیگ برتر کرد. آن لحظه برای سیتی از هر افتخاری، حتی از فتح چهار جام در یک فصل مهمتر بوده و کسی که آن را ممکن کرده آگوئرو بوده. البته جدایی آگوئرو دیر یا زود اتفاق می‌افتد و ما آن زمان تصمیم لازم را خواهیم گرفت ولی این به هیچ وجه کار ساده‌ای نخواهد بود".

 

دیدگاه‌ها