کد خبر : 1658331 | 06 دی 1398 ساعت 15:35 | 137.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال و کمال نیمکت نشین شدند؛

ترکیب پرسپولیس در مقابل نساجی

گابریل کالدرون ترکیب تیم خود برای آخرین بازی نیم فصل را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس در مقابل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در شرایطی به مصاف نساجی می‌روند که شش بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا برای صعود به رده نخست، به برد در مقابل حریف قائمشهری نیاز مبرمی دارند. این بازی در چارچوب هفته دوازدهم برگزار خواهد شد که چند هفته پیش به دلیل آلودگی هوا در پایتخت لغو شد.

 

در این بازی علیرضا بیرانوند همچنان غیبت خواهد داشت و بوژیدار رادوشوویچ گلر سرخ ها خواهد بود. دروازه بانی که این فصل هیچ گلی دریافت نکرده و با آمار صددرصد کلین شیت، به استقبال شاگردان مهاجری می‌رود. نکته جالب این که رادو فصل پیش هم دروازه بان پرسپولیس در مقابل نساجی بود و البته در دقایق پایانی یک گل خورد.

 

در خط دفاعی، سیدجلال حسینی از ترکیب بیرون رفته و زوج محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده تشکیل خواهد شد. در سمت راست نیز شیری پس از یک بازی غیبت به ترکیب اصلی رسیده و در سمت چپ هم محمد انصاری این بار از ابتدا در زمین نقش آفرینی خواهد کرد.

 

یک خط جلوتر، غیبت کمال کامیابی نیا قابل توجه است. او بازی قبلی فیکس بود اما حالا جای خود را به محسن ربیع خواه داده است. در کنار هافبک دفاعی شماره 18، احمد نوراللهی است و در جناحین بشار رسن و ترابی حاضر خواهند بود. این ترکیب سه نفره را وحید امیری و علی علیپور در خط حمله همراهی خواهند کرد تا پرسپولیس همچنان با ترکیب مورد علاقه کالدرون کار را ادامه دهد.

 

* باتوجه به عدم پرداخت معوقات کالدرون، احتمال دارد این آخرین حضور سرمربی آرژانتینی روی نیمکت پرسپولیس باشد.

 

* تاکنون پرسپولیس با هیچ کدام از مربیان خود هفت بازی متوالی برنده نشده است و حالا کالدرون در صورت پیروزی به این رکورد دست خواهد یافت.

 

* علی علیپور فصل گذشته در مقابل نساجی گلزنی کرد و حالا امیدوار است هشتمین گل این فصل را در برابر تیم سابق خود بزند.

 

* روی نیمکت کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، محمد نادری، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و... حضور خواهند داشت.

 

ترکیب پرسپولیس در مقابل نساجی:


بوژیدار رادوشوویچ
محمد حسین کنعانی زادگان
شجاع خلیل زاده
محمد انصاری
مهدی شیری
محسن ربیع خواه
احمد نوراللهی
مهدی ترابی
بشار رسن
وحید امیری
علی علیپور

 

1464297

دیدگاه‌ها