کد خبر : 1658333 | 06 دی 1398 ساعت 13:32 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان آسیا دور از صدر جدول عربستان

شاگردان لوچسکیو با وجود کسب جام در آسیا، نتوانستند در مسابقات داخلی نتایج خوبی کسب کنند و فاصله زیادی با صدر جدول دارند.

قهرمان آسیا دور از صدر جدول عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان که با پیروزی مقتدرانه مقابل اوراواردز ژاپن به سومین قهرمانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید و پُرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها شد، در جام باشگاه‌های جهان نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و صاحب جایگاه شاخصی شود.

 

تیم الهلال جام باشگاه‌های جهان را با پیروزی مقابل اسپرانس تونس شروع کرد ولی پس از آن با شکست برابر فلامینگو برزیل، قهرمان لیبرتادورس از رسیدن به فینال باز ماند و در دیدار رده‌بندی هم با بدشانسی در ضربات پنالتی مقابل مونتری مکزیک مغلوب شد تا نتواند رتبه سوم این بازی‌ها را نیز به دست آورد.

 

اما این روند ناکامی الهلال، شب گذشته به مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان هم کشیده شد و شاگردان لوچسکیو که در دو مسابقه اخیرشان در این رقابت‌ها یک شکست برابر النصر صدرنشین و یک مساوی مقابل الفتح داشتند، شب گذشته هم نتوانستند در دیدار با الحزم به برتری برسند.

 

تیم الهلال دیشب در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان در خانه تیم رده یازدهمی الحزم به میدان رفت که در نهایت نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا کند.

 

1464263

 

الحزم در دقیقه ۵۳ با شوت منصور حمزی که در میانه راه به محمد کانو برخورد کرد، پیش افتاد و در آستانه پیروزی ارزشمندی مقابل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت، اما در دقیقه اول وقت‌های اضافه شوت تماشایی و روی پای سباستین جووینکو از پشت محوطه جریمه منجر به گل تساوی الهلال شد تا این تیم از شکست فرار کند و با این تساوی ۲۱ امتیازی شده و در رده پنجم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

 

الهلال در حالی این جایگاه را در جدول لیگ حرفه‌ای عربستان دراختیار دارد که با تیم صدرنشین النصر یکی از رقبای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، فاصله ۵ امتیازی دارد.

دیدگاه‌ها