کد خبر : 1658337 | 06 دی 1398 ساعت 16:08 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

فینال نیم فصل اول بانوان به سود شهرداری بم

نبرد حیثیتی با برتری قهرمان به پایان رسید

آخرین بازی دو تیم شهرداری بم و وچان کردستان در نهایت با برتری بمی ها به پایان رسید. دیداری که سه امتیاز آن قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر بانوان را مشخص کرد.

نبرد حیثیتی با برتری قهرمان به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا همه هواداران فوتبال بانوان چشم و گوش خود را امروز به شهر سنندج داده بودند تا در جریان نتیجه پایانی فینال دور رفت لیگ برتر قرار بگیرند.

 

بهتر است پیش از بررسی نتیجه پایانی دیدار دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم نگاهی به نتایجی که تاکنون برای این دو تیم به دست آمده است بیندازیم. شهرداری بم که قهرمان فصل اخیر فوتبال ایران به حساب می آید و تقریبا در هر لیگی به عنوان مدعی اول قهرمانی پا به میدان می گذارد در حالی بازی های خود در لیگ فعلی را آغاز کرد که یکی دو تغییر نسبت به قبل در تیم خود می دید. آنها در 10 دیدار ابتدایی لیگ توانستند با بهترین نتیجه رقبا را از پیش رو بردارند و در نهایت با تنها یک گل خورده و چهل و سه گل زده با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل تنها یک تساوی می خواستند تا بتوانند با قهرمانی به کار خود پایان دهند.

 

1464313

 

در سوی دیگر تیم وچان کردستان که پیش از این موجودیتی نداشت پس از حضور در بازی های لیگ یک و موفقیت در آن راهی لیگ برتر شد و در ابتدا با نام آذرخش کردستان پا به بازی های لیگ می گذاشت اما در نهایت به دلایل مختلف مدیریتی از سه هفته پیش نام وچان را بر خود گذاشت و البته با توجه به بازیکنان مطرحی که پیش از این جذب کرده بودند در عین ناباوری خیلی زود خود ر ا تبدیل به یک تیم مدعی کردند و پا به پای تیم شهرداری بم به پیش آمدند. ماراتنی که تنها تفاضل گل در آن باعث می شد که این ها از رسیدن به صدر باز بمانند. کردستانی ها نیز به لطف ستاره هایی همچون الهام فرهمند و فروغ موری و سمیه خرمی و ... با پیروزی در هر 10 دیدار قبلی، سی و هفت بار دروازه حریفان را باز کرده و دروازه خود را نیز در برابر هر حریفی بسته نگه داشته بودند.

 

1464312

 

با این حساب بازی امروز این دو تیم حساس ترین دیداری بود که می شد در فوتبال بانوان ایران تصور کرد و این اتفاق از ساعت 10 صبح امروز در سنندج افتاد. دیداری که تیم میزبان تا دقیقه 57 دروازه خود را بسته نگه داشته بود اما در نهایت این تیم باتجربه تر بود که توانست بازی را به سود به پایان رساند. حالا تیم شهرداری بم با برد شیرین و البته سختی که در بازی امروز داشتند توانستند با برتری در هر 11 دیدار خود در دور رفت بازی ها، 33 امتیازی شوند و به عنوان قهرمانی نیم فصل برسند. آنها اکنون 46 گل زده دارند و تنها 3 بار دروازه خود را برابر رقبا باز شده دیدند.

 

1464310

 

کردستانی ها هم که از ابتدای لیگ اصولا کسی انتظار این میزان درخشش را از آنها نداشت تنها شکست خود را در بازی امروز متحمل شدند و به این ترتیب با همان 30 امتیاز قبل، 39 گل زده و تنها 3 گل خورده در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

کوهستان خسروی، زهرا گرایلی و زهرا قنبری سه بازیکن باتجربه ای بودند که در این بازی موفق به گلزنی شدند در سوی دیگر فروغ موری و سمیه خرمی نیز دو بازیکنی بودند که از وچان موفق به گلزنی در بازی امروز شدند. دو بازیکنی که یکی از آنها یعنی موری پیش از این مزه خانم گلی رقابت های لیگ را چشیده است و دیگری نیز خرمی در حال حاضر در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر بانوان قرار دارد.

 

1464311

دیدگاه‌ها