کد خبر : 1658345 | 06 دی 1398 ساعت 14:21 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

وکیا: برای ما 14 فینال بزرگ باقی مانده است

مدافع گل گهر مدعی است که پیروزی برابر ماشین سازی به بازیکنان این تیم خودباوری بازگشت به لیگ و دستیابی به امتیازات بقا را داده است.

وکیا: برای ما 14 فینال بزرگ باقی مانده است

به گزارش "ورزش سه"، یوسف وکیا، مدافع باتجربه و موفق گل گهر سیرجان در جدال با ماشین سازی با ابراز خوشنودی بابت دستیابی به اولین پیروزی فصل می‌گوید: برای دیدار با ماشین سازی از بالاترین انگیزه برخوردار بودیم و هم‌قسم شده بودیم که هر طور شده در این بازی با سه امتیاز از زمین خارج شویم. خیلی خوشحالم که تلاش مان بالاخره نتیجه داد و توانستیم با پیروزی در نهایت شرایط را به سود خودمان تمام کنیم.


وی ادامه داد: کار سختی در پیش داریم. ما در نیم فصل در برخی بازی‌ها شایسته رسیدن به پیروزی و حداقل امتیاز هم بودیم اما بدشانسی بزرگی داشتیم. در ادامه مسیر نیاز به حمایت بیشتری از سوی هواداران سیرجانی داریم. گل گهر بزرگترین سرمایه لیگ برتری آنهاست و خیلی از تیم‌ها و استان‌ها در حسرت حضور در لیگ برتر هستند و باید به بهترین شکل حمایت شود تا بتوانند این سرمایه را حفظ کنند. ما بازیکنان نیز این قول را می‌دهیم تا با بالاترین توان برای حفظ تیم و کسب نتیجه تلاش کنیم.


مدافع گل گهر در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به شرایط سخت تیم برای بقا می‌گوید: 14 بازی حساس برای ما باقی مانده است. این چهارده بازی تک تک دقایقش برای ما حکم یک فینال بزرگ را دارد و نمی‌خواهیم این اما و اگر را بیشتر کنیم. شرایط خیلی سختی داریم و امتیازات زیادی را در نیم فصل از دست دادیم. با این حال بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و کادرفنی نیز قصد تقویت تیم را دارد و این مساله امیدواری را برای دستیابی به امتیاز بقا برای ما بیشتر خواهد کرد. مسلما در نیم فصل دوم رسیدن به امتیاز سخت تر خواهد شد اما ما هم به خودمان اطمینان داریم و هم کادرفنی و مدیریت در کنار هواداران بیشترین تلاش را خواهیم داشت تا به این مهم دست پیدا کنیم.


وکیا در پایان گفت: در بازی با ماشین سازی حمایت خوبی از هواداران شاهد بودیم اما امیدوارم این اتفاق در دیدارهای بعدی هم تکرار و حتی افزایش یابد و ما مطمئنا با انرژی هواداران قادر خواهیم بود فصل را به خوبی پایان دهیم. انگیزه زیادی برای ادامه فصل داریم و باید از شان خودمان دفاع کنیم. دیدار بعدی ما مقابل سایپا از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مقابل رقبا به بهترین شکل با تمرکز لازم به امتیاز لازم دست پیدا کنیم در جدول رتبه‌مان را بالا ببریم.

دیدگاه‌ها