کد خبر : 1658346 | 06 دی 1398 ساعت 14:28 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

فکری در نزدیکی های نیمکت خوشه طلایی؛

بیاتلو نیامده به ارومیه بازگشت !

در حالیکه باشگاه خوشه طلایی ساوه برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ یک از همکاری با وحید بیاتلو خبر داده بود اما حضور این مربی در ساوه منتفی شده و او به نود ارومیه بازخواهدگشت.

بیاتلو نیامده به ارومیه بازگشت !

به گزارش ورزش سه، پس از قطع همکاری باشگاه خوشه طلایی ساوه با محسن عاشوری، مسئولین این باشگاه به سراغ وحید بیاتلو رفتند و سرمربی نیم فصل نخست نود ارومیه را به عنوان جایگزین عاشوری انتخاب کردند و این مربی حتی تمرینات تیم جدیدش را نیز زیر نظر گرفت.


با این حال به دنبال عدم صدور رضایت نامه بیاتلو از سوی باشگاه نود ارومیه و صحبت های نادر قاضی پور، حضور این سرمربی جوان در ساوه منتفی شده است.

 

به نظر می‌رسد از آنجایی که با پیگیری‌های انجام شده از ناحیه مسئولین استانی آذربایجان غربی مشکلات نود ارومیه در حال حل شدن است به احتمال فراوان بیاتلو نیز با حل این مشکلات در نیم فصل دوم روی نیمکت نود ارومیه خواهد بود.


از سوی دیگر اما مدیران خوشه طلایی نیز بیکار ننشسته اند و برای هدایت تیمشان در ادامه راه با گزینه‌های مختلفی در حال مذاکره اند که نام محمود فکری، سرمربی نیم فصل نخست آلومینیوم، جدی تر از سایر گزینه ها پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود و بعید نیست که این مربی در نیم فصل دوم نیز در استان مرکزی فعالیت کند.


شنیده ها حکایت از آن دارد فکری که سه شنبه گذشته با تصمیم هیات مدیره باشگاه آلومینیوم از هدایت این تیم برکنار شد، با باشگاه ساوه ای به توافقاتی نیز رسیده است.

دیدگاه‌ها