کد خبر : 1658356 | 06 دی 1398 ساعت 15:20 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

عزم جزم رئال برای جذب ستاره ناپولی (عکس)

تیتر یک شماره امروز آاس به تلاش جدی رئال برای جدب فابیان روئیس ستاره اسپانیایی ناپولی اختصاص دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، هدف اول نقل و انتقالاتی رئال برای تابستان پیش رو کسی نیست جز "فابیان روئیس"، ستاره اهل اندلوس باشگاه ناپولی که پیش از پیوستن به این باشگاه برای رئال بتیس بازی می کرد.

رئالی ها تابستان آتی قصد بازگرداندن مارتین اودگارد و اشرف حکیمی را دارند و با جذب فابیان می خواهند خط هافبک خود را بیش از پیش تقویت کنند.

 

 

1464295

 

 

علاقه رئال به فابیان جدید نیست و ماه ژوئن گذشته اولین تماس ها با بازیکن و همچنین مالک ناپولی(آئورلیو دی لائورنتیس) برقرار شد ولی این انتقال ممکن نشد چرا که هم ناپولی مخالف بود و هم فابیان قصد داشت یک فصل دیگر نیز در ناپولی بماند تا جایگاهش در تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020 تضمین شده باشد. او در ناپولی بازیکن ثابت است ولی مشخص نبود امسال در رئال نیز وضعیتی مشابه را تجربه می کرد یا خیر.

 

فابیان که از بارسا، سیتی و اتلتیکو نیز پیشنهاد دارد،  به سران رئال اطلاع داده است که تنها به این باشگاه فکر می کند. او تا 2023 با ناپولی قرارداد دارد و اخیرا در ماه اکتبر اولین پالس های مثبت خود را برای رئال فرستاد.

ناپولی قصد تمدید قرارداد با او و ثبت یک رقم فسخ بالا(180 میلیون یورو) برای وی را داشت اما مسئولان رئال به ایجنت فابیان اطلاع دادند که حاضر به پرداخت ارقام نجومی نیستند. فابیان به همین دلیل از تمدید خودداری کرد و شرط گذاشته است که رقم فسخش باید 100 میلیون یورو باشد. رقمی که پرداختش برای رئال مشکل نخواهد بود.

همچنین جدایی کارلو آنچلوتی از ناپولی که بزرگترین تحسین کننده فابیان بود نیز مزید بر علت شده تا او تمایلش برای جدایی از ناپولی در تابستان 2020 بیشتر از همیشه باشد.

چیزی که مشخص است اینکه سران رئال روی جذب فابیان به جمع بندی نهایی رسیده اند و پاسخ مثبت خود بازیکن را نیز گرفته اند. مشکل اصلی اما مذاکره با دی لائورنتیس خواهد بود.

 

 

1444136

 

دیدگاه‌ها