کد خبر : 1658358 | 06 دی 1398 ساعت 15:56 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گلی برای من مهم است

مطهری: باشگاهی که من را می‌خواهد به ذوبی‌ها نامه بزند

ارسلان مطهری می‌گوید باشگاه‌های خواهان او باید به ذوب‌آهن نامه زده و با آن‌ها مذاکره کنند.

مطهری: باشگاهی که من را می‌خواهد به ذوبی‌ها نامه بزند

به گزارش "ورزش سه" هرچند که برخی بازیکنان ذوب‌آهن به دنبال بازگشت علیرضا منصوریان هستند، اما مدیران باشگاه به دنبال مربی دیگری  برای نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری تیم هستند. شرایط ذوب آهن که بازیکنان خوبی دارد باعث شده چند بازیکن به دنبال جدایی و رفتن به تیم دیگر باشند. یکی از این افراد ارسلان مطهری است که روی فرم ایده‌آلی قرار دارد.

 

مطهری در گفت و گو با ورزش سه در مورد جدایی و اینکه گفته می شود یکی از بازیکنانی است که شاید اصفهان را ترک کند، گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم و هر تیم و باشگاهی که خواهان جذب من است بدون شک باید با مدیران باشگاه نامه نگاری و توافق کند و در این زمینه من نمی توانم صحبتی کنم.


 
وی در ادامه گفت: حرف و حدیث معمولا در زمان نقل و انتقالات ابتدا و نیم فصل لیگ زیاد است و در مورد من هم در این مدت خبرهای زیادی منتشر شد. با این حال به طور مستقیم پیشنهادی به دست من نرسیده و قانونا هم اگر تیمی خواهان جذب من باشد با توجه به قراردادی که با ذوب آهن دارم باید درخواست رسمی به باشگاه بدهد چون بازیکن این تیم هستم و بدون شک تمام تمرکزم روی موفقیت آن در نیم فصل دوم است.

 

مهاجم ذوب آهن درباره اینکه آیا این تیم می تواند در نیم فصل دوم شرایط را تغییر دهد و این که آیا بهتر نبود منصوریان بازهم کارش را دنبال می کرد، گفت: در مورد ادامه کار علی آقا که باشگاه تصمیم گیرنده بود و در نهایت خودشان به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری کنند و ما بازیکنان تنها تمرکزمان روی تمرینات و موفقیت تیم است. با این حال به نظرم اگر کمی فرصت بیشتر داده می شد،  با زحمتی که کادرفنی و بازیکنان می کشیدند این توانایی را داشتیم که به روزهای خوبمان برگردیم.  با این حال تیم خوبی داریم و مطمئن هستم در نیم فصل دوم حق مان را که در نیمه اول لیگ به آن نرسیدیم، خواهیم گرفت و ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش در بالای جدول بر می گردانیم. خود من به شخصه انگیزه زیادی برای نیم فصل دوم با ذوب آهن دارم.

 

ارسلان مطهری در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به فاصله کمش با رقبای مدعی آقای گلی این احتمال را می دهد به این عنوان برسد، گفت: خوشبختانه در این دو فصل ذوب آهن شرایطی را برای من فراهم کرده که بتوانم بازهم توانایی های خودم را بیش از پیش نشان دهم. قطعا به فکر آقای گلی هستم و با توجه به بازی های باقی مانده و تقویت تیم در نیم فصل دوم خودم را می خواهم یکی از رقبای کسب این عنوان نشان بدهم و برای من این موضوع خیلی مهم است.

دیدگاه‌ها