کد خبر : 1658362 | 06 دی 1398 ساعت 16:00 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چه چیز تغییر کرد

راکیتیچ: هیچ حرفی با والورده ندارم

ایوان راکیتیچ بار دیگر از تمایلش برای ماندنی شدن در بارسا سخن گفت و البته عنوان داشت که در مورد مشکلات اخیر هیچ صحبتی با والورده نداشته است.

راکیتیچ: هیچ حرفی با والورده ندارم

به گزارش"ورزش سه"، ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا که بازیکنی همیشه ثابت در ایده های والورده بود، در شروع فصل جاری به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و تا مدت ها به وی بازی نمی رسید تا اینکه مصدومیت آرتور ملو باعث شد تا ستاره کروات به ترکیب بارسا برگردد و با نمایش های خوب خود ثابت کرد که تصمیم والورده در مورد او اشتباه بوده است.

 

 

1455773

 

 

راکیتیچ در مصاحبه با "اسپورتسکی نووستی" و در ارزیابی خود از سال 2019 گفت:« شروع سال 2019 عالی بود ولی در انتهای فصل گذشته با شکست خجالت آور از لیورپول ابتدا از لیگ قهرمانان کنار رفتیم و سپس در فینال کوپا دل ری به والنسیا باختیم. در هر صورت لالیگا را فتح کردیم که عنوانی مهم است.

 از لحاظ شخصی نیز نیمه اول سال 2019 برایم خوب و مثبت بود و سپس اوضاع کاملا تغییر کرد. با این حال این اواخر بار دیگر شرایط مطلوب شده و دورنمای خوبی برای ادامه راه تصور می کنم. در بارسا خوشحالم و از خدماتی که به باشگاه کرده ام، احساس غرور می کنم. طبیعی است که در هر مسیری پستی بلندی هایی داشته باشید ولی به عنوان یک انسان، باید از مقاطع دشوار درس بگیرید و تجربه اندوزی کنید.»

 

 

1449996

 

 

راکیتیچ ادامه داد:« ابتدای فصل جاری از ترکیب اصلی بارسا خارج شدم ولی در چند هفته اخیر بار دیگر در ترکیب ثابت هستم. چه چیزی تغییر کرده؟ نمی دانم. مثل همیشه تمرین می کنم و در تمرینات و نیز زمین بازی، تمام توانم را می گذارم. منتظر فرصت بودم تا ارزش هایم را یک بار دیگر اثبات کنم و همیشه نیز همینگونه خواهد بود.

در 31 سالگی بهترین فرم فوتبالی ام را دارم و می خواهم در تیمم فیکس بازی کنم. برایم مهم است که هر هفته بازی کنم. صحبت با والورده؟ اصلا. ما هیچ حرفی در این مورد با هم نداشتیم و چیزی هم برای گفتن به او نیست.

همیشه گفته ام که اگر شرایط بازی در بارسا برایم مهیا باشد، اینجا بهترین تیم برای من است و در نهایت سرمربی تصمیم گیرنده اصلی است و من کاری نمی توانم انجام دهم. هرگز به جدایی از بارسا فکر نکرده ام و تمرکزم روی ادامه فصل است. جدایی در تابستان؟ از حالا نمی توان در این مورد صحبت کرد. ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها