کد خبر : 1658364 | 06 دی 1398 ساعت 16:25 | 80.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدرو:

بارسلونا تماس بگیرد، فردا بر می گردم

پدرو رودریگز ستاره سابق بارسا و حال حاضر چلسی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و رویای بازگشت به بارسلونا را دارد.

بارسلونا تماس بگیرد، فردا بر می گردم

به گزارش "ورزش سه"، پدرو رودریگز بازیکن اسپانیایی چلسی محصول آکادمی فوتبال لاماسیا بارسلونا است و دوران موفقی را نیز در تیم کاتالان داشت اما سال 2015 بود که تصمیم به جدایی گرفت و راهی چلسی ژوزه مورینیو شد. او در این باشگاه قهرمانی لیگ برتر و نیز لیگ اروپا را جشن گرفت اما فصل جاری با حضور لمپارد روی نیمکت چلسی، فرصت زیادی به وی نرسیده است.

این وینگر 32 ساله پس از 5 سال حضور در چلسی در انتهای فصل و شاید در انتقالات ژانویه به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد ولی مقصد بعدی او نامشخص است.

 

 

1464316

 

 

پدرو چندی پیش صراحتا گفت که آرزویش است بار دیگر به بارسا برگردد و این ادعا را در مصاحبه با نشریه کاتالان "اسپورتیو" هم تکرار کرد:« در پیش فصل و زمانی که دوستانه با بارسا بازی کردیم، صحبت کوتاهی با ارنستو والورده(سرمربی بارسا) داشتم و نشانه هایی از بازگشت را حس کردم ولی خیلی سریع درهای برگشت به رویم بسته شد. در حال حاضر نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد و تنها باید منتظر بمانم تا قراردادم با چلسی در انتهای فصل تمام شود.

اگر از سوی بارسلونا به من پیشنهاد شود و با من تماس بگیرند، هر پیشنهادی را کنار خواهم گذاشت و برمی گردم.»

 

پدرو ادامه داد:«من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با پپ گواردیولا و با گروهی از بازیکنان خارق العاده کار کنم. ستاره هایی مثل مسی، ویکتور والدس، پویول، ژاوی، اینیستا، داوید ویا و ... چنین شانسی نصیب هر کسی نمی شود. همانطور که لوئیس آراگونس زمانی گفت، خوش شانسی به دست آوردنی است.

در بارسا می دانستم که وظیفه ام چیست و باید برای مسی و دیگر بازیکنان موقعیت خلق کنم. در آن تیم، وظایف همه تعریف شده بود. البته لئو واقعا بخشنده و متواضع بود و در زمین و بیرون زمین از هیچ کمکی به من دریغ نمی کرد. او یک انسان و یک هم تیمی فوق العاده بود.»

 

 

1464317

دیدگاه‌ها