کد خبر : 1658375 | 07 دی 1398 ساعت 10:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط سه امتیاز کمتر از پارسال گرفته‌ایم

قاسمی‌نژاد: تیم‌های بالایی 5 برابر ما هزینه کردند

هافبک شهرخودرو گفت: من این اطمینان را به هواداران تیم می‌دهم که با اضافه شدن نفرات جدید، شهرخودرو جدید و قدرتمندتری را در نیم فصل دوم خواهند دید.

قاسمی‌نژاد: تیم‌های بالایی 5 برابر ما هزینه کردند

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد با تحلیل عملکرد شهرخودرو در نیم فصل اول گفت: ما یک نیم فصل پر فراز و نشیب را پشت‌سر گذاشتیم، در برهه‌ای از لیگ و در اوایل، فصل خیلی خوب نتیجه گرفتیم اما در سه چهار بازی آخر خوب نتیجه نگرفتیم که خودمان بیشتر از همه ناراحت بودیم.

 

وی با بیان اینکه انتظارات از شهرخودرو نسبت به سال قبل خیلی بالاتر رفته است، ادامه داد: اگر منطقی بخواهیم بگوییم، تیم‌های بالای سر ما تا 5 یا 6 برابر باشگاه ما هزینه کرده‌اند اما ما هم امسال تا جایی که توانستیم تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم و با بضاعتی که داشتیم امتیازات خوبی گرفتیم. ما امسال تا نیم‌فصل 28 امتیاز گرفتیم که فقط سه امتیاز کمتر از سال قبل است.

 

هافبک شهرخودرو با تاکید بر اینکه نیم فصل دوم، این تیم متحول خواهد شد گفت: مطمئنا در نیم‌فصل با تقویتی که از سوی کادر فنی انجام خواهد شد، رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود و با بازیکنان جدیدتر تیمی را خواهید دید که مورد پسند هواداران و فوتبال دوستان خواهد بود.

وی افزود: مطمئنم نیم‌فصل دوم بهتر خواهیم شد و در ادامه بازی‌ها، تجربه متفاوتی را با بازیکنان جدید خواهیم داشت. البته که به کمک هواداران نیاز داریم که بیایند تیم محبوبشان را حمایت کنند.

 

قاسمی‌نژاد با بیان اینکه دلخوری هواداران مشهدی شهرخودرو را درک می‌کند، تشریح کرد: می‌دانم که الان شرایط خوب نیست و آنها از ما دلخور هستند و اگر بعضا در فضای مجازی حرفی می‌زنند طبیعی است. مشکلات ما رفته رفته نسبت به سال‌های قبل خیلی کمتر شده و با آمدن آقای حمیداوی مشکل مالی نداریم، انشاالله تیم متفاوتی خواهیم شد؛ همان گونه که مشهدی‌ها انتظارش را دارند.

وی از تنها بودن حمیداوی در مواجهه با مشکلات تیم ابراز ناراحتی کرد و گفت: ایشان در حال هزینه کردن از جیب شخصی‌اش است که دستش هم درد نکند اما دست تنها کار کردن واقعا سخت است و واقعا از داخل استان کسی ایشان را حمایت نمی‌کند. انشاالله مسئولین شهری و استانی هم پای کار بیایند تا هم نیم‌فصل دوم خوبی را شروع کنیم و هم در آسیا برای فوتبال خراسان آبروداری کنیم.

 

هافبک چپ شهرخودرو با اشاره به بازی‌های پلی‌آف آسیا متذکر شد: مطمئنم که کار سختی در پیش داریم. 25 روز دیگر پلی‌آف آسیایی شروع می‌شود و این دو بازی پلی‌آف برای ما خیلی مهم است و البته همان‌طور بازی‌های لیگ که برای ما پراهمیت است. اولین حضور ما در آسیا قطعا زیر ذره‌بین است و انشاالله در اولین سال می‌رویم تا قدرت و سرعت تیم‌مان را در آسیا به همه نشان بدهیم.  

 

او ادامه داد: باید همه دست به دست هم بدهیم تا برای موفقیت تیم گام برداریم. من واقعا به این تیم امید دارم که نیم فصل دوم امتیازاتی که در لیگ هم از دست داده‌ایم را هم جمع خواهیم کرد. ما مثل بازی با سپاهان و بازی‌های بعدش اسیر اشتباهات داوری شدیم و واقعا این داستان پنالتی نگرفتن‌ها ما را اذیت کرد اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم دیگر چنین اتفاقاتی برای ما رخ ندهد.

 

قاسمی‌نژاد در خاتمه یادآور شد: با هدایت و قدرت بالای مربیگری آقای گل‌محمدی، به دنبال این هستیم که در تمرینات و بازی‌های پیش‌رو قویتر از قبل حاضر شویم و زودتر این حواشی و نتایجی که از ماجرای اشتباهات داوری شروع شد را سریعتر پشت‌سر بگذاریم. ما باید طوری کار کنیم که باعملکردمان تمام اشتباهات داوری را بی‌اثر کنیم. حتما برای این کار به حمایت هواداران و مسئولان شهری نیاز داریم و انشاالله این اتفاق مهم برای ما رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها