کد خبر : 1658388 | 06 دی 1398 ساعت 18:10 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

رادو و کلین شیت؛ سخت تر از همیشه (عکس)

تیم پرسپولیس امروز با حریفی سرسخت در ورزشگاه آزادی روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفته است. هرچند نساجی قبل از این بازی با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می کرده، اما روز سختی را برای میزبان خود در تهران رقم زده است.

 

بازیکنان نساجی با تلاش زیادی مقابل پرسپولیس بازی کرده اند و در اواسط بازی که محسن ربیع خواه از زمین اخراج شد، فشار این تیم شمالی برای جبران تک گل خورده به حد بالاتری رسید.

این فشار در عقب ترین نقطه زمین برای پرسپولیسی ها توسط دروازه بان کروات این تیم حس می شود. بوژیدار رادوشویچ که در هفته های قبل به جای علیرضا بیرانوند در دروازه پرسپولیس ایستاده و موفق به ثبت 6 کلین شیت برای این تیم شده، امروز هم به دنبال یک آمار فوق العاده است اما کار سخت تری نسبت به بازی های قبل دارد.

 

با توجه به ده نفره شدن پرسپولیس و فشار نساجی روی دروازه این تیم، کار رادو و مدافعان پرسپولیس برای نگه داشتن کلین شیت امروز دشوار تر شده است. همین فشار باعث شد در یکی دو صحنه بازیکنان این تیم در دفاع دچار لغزش شوند؛ مثل لحظه ای که روی هوا محمد عباس زاده بر رادوشویچ غلبه کرد اما ضربه سر او در چارچوب نبود و دروازه پرسپولیس بسته ماند.

 

 

 

دیدگاه‌ها