کد خبر : 1658397 | 06 دی 1398 ساعت 18:49 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نه نفره؛ سه امتیازی فوق نفسگیر!

سرخ پوشان در دقایق پایانی دیدار برابر نساجی 9 نفره بازی را دنبال کردند. یک اخراجی در دقایق ابتدایی نیمه دوم و یک مصدومیت در دقایق پایانی باعث شد تا پرسپولیسی ها با دو بازیکن کمتر از حریف بازی را به پایان برسانند.

پرسپولیس نه نفره؛ سه امتیازی فوق نفسگیر!

به گزارش "ورزش سه"، سرخ پوشان که در نیمه اول بازی برابر نساجی موفق شده بودند با ارائه یک بازی هجومی راه به دروازه خودی را برای بازیکنان حریف ببندد در نیمه دوم با اوضاعی متفاوت روبرو شدند. آنها که حدودا پانزده دقیقه پس از آغاز نیمه دوم با دومین کارت زرد و در نهایت اخراج هافبک دفاعی خود روبرو شدند بالاجبار بیشتر از آن که راه دروازه حریف را در پیش بگیرند سعی در حفظ نتیجه داشتند و به همین دلیل کالدرون تمام تاکتیک های مورد نظر خود را به کار بست تا بتواند ضمن حفظ بازی، حرکات مختلف نساج ها را هم خنثی کند اما در حالی که بازی به ده دقیقه پایانی رسیده بود اوضاع به گونه ای متفاوت از آن چه که بود تبدیل شد و یک اتفاق باعث شد تا هافبک تکنیکی پرسپولیسی ها هم راهی خارج از زمین شود.

 

در دقایق پایانی بازی یک درگیری بین سیامک نعمتی و مدافع نساجی باعث شد تا بازیکن پرسپولیسی ها کاملا اتفاقی دچار مصدومیت از ناحیه پشت کشاله ران شود و در حالی که سرخ ها با ده بازیکن در میدان حضور داشتند و البته هر سه تعویض خود را نیز برای خنثی کردن کمبود یک بازیکن به نسبت حریف، استفاده کرده بودند، هافبک خود را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادند تا حدود 10 دقیقه را با دو بازیکن کمتر به نسبت تیم حریف پشت سر بگذارند و به این ترتیب می توان گفت دیدار امروز پرسپولیسی ها که در نیمه دوم برای آنها به سنگینی پیش می رفت یکی از بازی های 9 نفره آنها بود که در نهایت با موفقیت به پایان رسید.

دیدگاه‌ها