کد خبر : 1658405 | 06 دی 1398 ساعت 18:58 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

آن زمان که بازی لغو شد، شرایط ما ایده آل بود؛

مهاجری: پرسپولیس بلد بود ببرد ما بلد نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تیمش را شایسته شکست مقابل پرسپولیس نمی داند.

مهاجری: پرسپولیس بلد بود ببرد ما بلد نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری مربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت ولی در نهایت با یک گل بازنده شد، اینطور حرف هایش را در کنفرانس خبری آغاز کرد: جا دارد تبریک بگویم به تیم پرسپولیس ولی حقمان باخت در این بازی نبود. بازی را بردند و به آنها تبریک می گوییم. بلد بودند راه بردن را و ما بلد نبودیم.


او سپس با گلایه از شرایط تیمش ادامه داد: نمی خواهم گلایه کنم و باخت را به گردن کسی بیندازم. ما شهرستانی ها واقعا مظلوم واقعا شده ایم. ببیند روزی که بازی ما با پرسپولیس را لغو کردند، تیم ما به لحاظ شرایط بازیکن ایده آل بود. 4 بازیکن ما فسخ نکرده بودند و 2 تا بازیکن تیم امید هم در کنار ما بودند.


مهاجری در ادامه به شاخص آلودگی هوا اشاره کرد و افزود:‌‌ شاخص آلودگی هست و ثبت شده است. آن روزی که بازی را کنسل کردند را نگاه کنید و امروز را هم نگاه کنید. آن روز فکر می کنم 76، 77 بود و امروز را هم بروید و ببینید. در آن شرایط بازی ما را کنسل کردند. ما همکاری کاملی با تیم امید داشتیم ولی امروز برای تعویض مشکل داشتیم. ما از آنها خواهش کردیم. پرسپولیس بلد بود از تک موقعیتش استفاده کند و به گل برسد و گلرشان هم خوب بود و همه این ها باعث شد تا در روزی که خوب بودیم و مستحق باخت نبودیم بازی را ببازیم.


مهاجری ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس را بیشتر تحت فشار قرار دادیم. پرسپولیس هم تیمی است که سه دوره قهرمان شده؛ بازیکنان ملی پوش دارد و مقابل هواداران خودش بازی کرد. از هواداران تشکر می کنم که امروز هم در کنار ما بودند. خدا قوت به آنها می گویم. امیدوارم بتوانیم تیمی برای آنها درست کنیم که شان ما و شهرمان حفظ بشود.


از مهاجری در مورد تعویضی که قرار بود انجام دهد ولی انجام نشد پرسیده شد که او در واکنش به این سوال گفت: ما باباگلی را می خواستیم عوض کنیم. او وینگر است و توان عبور دارد. پرسپولیس دفاع فشرده می کرد و ما بازیکنی می خواستیم که توان عبور داشته باشد و باباگلی این شرایط را داشت ولی عدم هماهنگی شماره پیراهنش و کارت بازی سبب شد تا این تعویض را نتوانیم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها