کد خبر : 1658406 | 06 دی 1398 ساعت 19:01 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فقط اجازه می دهیم یحیی به تیم ملی برود نه هیچ‌ جای دیگر...

حمیداوی: خبر مذاکره با عالیشاه را در رسانه ها شنیدم

مالک شهرخودرو معتقد است در صورتی که پیشنهاد ملی برای گل محمدی باشد به دلیل عزت و سعادت ملی با حضور آقایحیی روی نیمکت این تیم موافقت خواهند کرد.

حمیداوی: خبر مذاکره با عالیشاه را در رسانه ها شنیدم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی امروز یکی از مهمان های مهم حاضر روی سکوهای ورزشگاه آزادی بود. مالک شهرخودرویی ها پس از تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی، در میان خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد. حمیداوی درباره اجازه باشگاه شهرخودرو مبنی بر حضور احتمالی یحیی گل محمدی در تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قرار باشد ایشان به تیم ملی بروند در آن صورت حتما با این درخواست موافقت می کنیم اما در غیر اینصورت با ایشان تا پایان بازی های فصل به پیش می رویم.

 

مالک شهرخودرو درباره جدایی چند بازیکن نامی این تیم نیز گفت: من چنین چیزی نشنیدم و در این باره اصلا اطلاعی ندارم.

حمیداوی درباره شایعه جذب امید عالیشاه گفت: من هم این موضوع را در رسانه ها شنیدم! تاکنون در این باره اقدامی نکرده ایم چرا که اصلا لیستی هنوز از آقا یحیی نگرفتیم. انشالله از روز دوشنبه که دور جدید تمرینات تیم آغاز می شود لیست بازیکنان مورد نیاز را هم از سرمربی تیم می گیرم.

 

او درباره مذاکره با بازیکنان جدید برای حضور در شهرخودرو گفت: ما با دو گزینه خارجی صحبت کردیم. یکی از آنها هافبک و دیگری فوروارد بوده و به همین دلیل اگر به توافق نهایی برسیم، آنها را رسما اعلام می کنیم.

حمیداوی در پایان درباره رضایت خود از شرایط تیم گفت: ما اگر بگوییم از شرایط اخیر راضی هستیم حرف درستی نیست. کسی الان از شرایط تیم رضایت ندارد. در دو سه بازی اخیر ما به چالش هایی برخورد کردیم، بازی هایی مانند بازی تکرار که ما به دلیل بی تجربگی دیدار را به آنها واگذار کردیم.

دیدگاه‌ها