کد خبر : 1658407 | 06 دی 1398 ساعت 19:59 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: افتخار می کنم بازیکن یوونتوس هستم

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس به پوشیدن لباس این تیم افتخار می کند.

دی لیخت: افتخار می کنم بازیکن یوونتوس هستم

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت که در تابستان سال 2019 و بعد از کش و قوس های فراوان از آژاکس راهی یوونتوس شد، در ابتدا مرتکب اشتباهاتی شده و سخت مورد انتقاد قرار گرفت. اما رفته رفته شرایط برای ماتیس دی لیخت بهبود یافت و حالا او مدعی شد بازی کردن در کنار بهترین مدافعان جهان باعث پیشرفت او شده است.

 

1448609

 

ماتیس دی لیخت گفت: "من به ابراز علاقه یوونتوس به خودم بسیار افتخار می کردم و این افتخار بزرگی برای من بود. من همیشه یوونتوس را دوست داشتم و افتخار می کنم پیراهن این تیم را می پوشم. این یک چالش بزرگ بوده و تورین با آمستردام کاملا متفاوت است، من اینجا مکان های جالب زیادی را دیده ام و امیدوارم برای مدت طولانی در تورین بمانم.

 

وقتی کوچک تر بودم آرزو داشتم که یک بازیکن حرفه ای شوم، اما اگر به من می گفتند که من برنده جایزه کوپا و پسر طلایی شده و در سن 20 سالگی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی می کنم، فکر می کردم به من دروغ می گویند. من امیدوارم که همه رویاهایم به واقعیت تبدیل شود.

 

من با بهترین های جهان تمرین کرده و احساس می کنم هر روز در حال پیشرفت هستم. لئوناردو بونوچی و من در تلاش هستیم تا زوج خوبی تشکیل دهیم. ما همدیگر را درک کرده و مکمل یکدیگر هستیم. من می خواهم یاد گرفته، پیشرفت کنم و عناوین زیادی کسب کنم. وقتی برای یوونتوس بازی می کنید، باید همه چیز را بدست آورید و من چنین ذهنیتی دارم."

دیدگاه‌ها