کد خبر : 1658415 | 06 دی 1398 ساعت 19:16 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

طبق قراردادم همراه نساجی هستم؛

حقیقی: دوباره آن حس غرور را از پرسپولیسی ها گرفتم

دروازه بان تیم نساجی از خوشحالی خود به خاطر بازگشت به ورزشگاه آزادی و ملاقات با پرسپولیسی ها گفت.

حقیقی: دوباره آن حس غرور را از پرسپولیسی ها گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی پس از بازی امروز مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال کننده بود که بعد از مدتها در ورزشگاه آزادی فرصت به من رسید که بازی کنم آن هم مقابل هواداران خوب پرسپولیس و نساجی. فکر می کنم بازی خوبی بود و ما می توانستیم نیمه دوم به پرسپولیس گل بزنیم ولی متاسفانه یک مقدار در ضربات آخر بی دقت بودیم وگرنه می توانستیم بازی را حداقل مساوی کنیم یا اینکه ببریم.

 

او درباره ملاقات با پرسپولیسی ها گفت: طرفداران پرسپولیس در قلب من جا دارند. هرچه دارم از این طرفداران و از این تیم است. آن سمت هم تیم نساجی تیم پرطرفداری است ولی باز هم می گویم امروز مخصوصا اول بازی دوباره حس غروری که پرسپولیسی ها به من می دادند، تکرار شد و ممنون تک تک آنها هستم.

 

حقیقی درباره آینده اش در نساجی گفت: من فعلا قرارداد دارم و طبق قراردادم با نساجی هستم. درباره چند بازیکنی که فسخ کرده اند هم نمی توانم دخالت بکنم. به خودشان و باشگاه مربوط است ولی فکر می کنم برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم جایگاهمان را تغییر بدهیم و بالا بیاییم، احتیاج به چند مهره داریم. باید ببینیم در تعطیلات نیم فصل مدیران و آقای مهاجری چه می کنند.

 

دیدگاه‌ها