کد خبر : 1658425 | 06 دی 1398 ساعت 19:40 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

جامی که لیورپول گرفت ارزش چندانی نداشت!

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد جام باشگاه های جهان را کم اهمیت توصیف کرد.

جامی که لیورپول گرفت ارزش چندانی نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان نیز دست یافته، چندی قبل در قطر موفق شد در فینال فلامینگو را مغلوب کرده و جام باشگاه های جهان را نیز فتح کند. پل اسکولز که خودش با لباس منچستریونایتد در سال 2008 و در ژاپن قهرمان این جام شد، معتقد است این جام اهمیت چندانی ندارد، اما ممکن است در آینده شرایط تغییر کند.

 

1464406

 

پل اسکولز گفت: "وقتی در جام باشگاه های جهان شرکت می کنید، هدف شما قهرمانی است اما این عنوانی نبود که از عدم فتح آن مستاصل و ناامید شویم. اگر کسی از من سوال کند که در طی سالهای دوران ورزشی خود چه جام هایی کسب کرده ام، فکر نمی کنم به جام باشگاه های جهان اشاره کنم.

 

من جدی صحبت می کنم، البته ممکن است این جام در آینده و طی سالهای طولانی اهمیت بیشتری پیدا کند. به نظر می رسد لیورپول از فتح این جام لذت برده و در اینده نیز به آن اشاره خواهد کرد و چرا که نه؟ اما وقتی ما فوتبال بازی می کردیم این تورنمنت چندان مهم نبود. وقتی به گذشته نگاه می کنید از فتح چنین جامی رضایت خواهید داشت، اما این چیزی نبود که شما به عنوان یک بازیکن تشنه رسدن به آن باشید."

دیدگاه‌ها