کد خبر : 1658429 | 06 دی 1398 ساعت 19:48 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز از دو سال پیش طلب دارم

امیری: کالدرون باید برگردد تا قهرمان شویم

هافبک تیم پرسپولیس می‌گوید: اینگونه نبوده که چون امسال به تیم آمده‌ام، پول بیشتری بگیرم و من هم مانند سایر بازیکنان پول گرفته‌ام. هنوز از دو سال پیش از پرسپولیس طلب دارم.

امیری: کالدرون باید برگردد تا قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه" وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: در 10 روز، سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر امروز پیروز شدیم. نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشتیم که با کمک هواداران و بازیکنان به برتری رسیدیم. حتی زمانی که 9 نفره شدیم، تمام تلاش بچه‌ها این بود که بازی را کنترل کنیم. از هواداران و بازیکنان به خاطر تلاشی که کردند، تشکر می‌کنم.
وی درباره پرداخت مطالباتش گفت: شرایط من هم مانند سایر بازیکنان است. اینگونه نبوده که چون امسال به تیم آمده‌ام، پول بیشتری بگیرم و من هم مانند سایر بازیکنان پول گرفته‌ام. هنوز از دو سال پیش از پرسپولیس طلب دارم.

 

هافبک پرسپولیس با تمجید از صحبت‌های کالدرون که گفت نیازی به جذب بازیکن خارجی ندارد، گفت: این حرکت خیلی خوب بود. سرمربی ما وقتی شرایط را دید، چنین صحبتی را مطرح کرد و گفت این پول را برای بازیکنان خودمان هزینه کنید.
امیری درباره وضعیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس که در دو بازی اخیر از فهرست 18 نفره تیم خارج شد، گفت: بیرانوند بازیکن همین تیم و برادر ماست. مشکلی برای او پیش نیامده و انشاءالله با قدرت برمی‌گردد. بیرانوند دروازه‌بان اول ایران است. بعد از آن ماجرا هیچ حاشیه‌ای برای باشگاه ایجاد نشد و بیرانوند و باشگاه، کار خود را انجام دادند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیرانوند پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: از این موضوع خبر ندارم.

 

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا کالدرون در رختکن از بازیکنان پرسپولیس خداحافطی کرده است یا خیر، گفت: او از ما خداحافظی نکرد و قطعاً برمی‌گردد. کالدرون تیم را صدرنشین کرده و باید برگردد، تیم را دوباره در دست بگیرد و قهرمان کند.

 

امیری درباره شرط کالدرون که گفته بود باید طلب بازیکنان پرسپولیس تسویه شود، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که او چقدر به بازیکنان خودش توجه دارد. امیدوارم شرایط مالی حل شود، البته باشگاه نیز تلاش خود را می‌کند. به هر حال امیدوارم تیمی که در صدر است، شرایطش نیز عالی باشد.

دیدگاه‌ها