کد خبر : 1658435 | 06 دی 1398 ساعت 20:27 | 216.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کالدرون به شنیدن کلمه پاداش

کالدرون: من مرد ثروتمندی هستم!

بخشی از گفتگوی جنجالی گابریل کالدرون در پایان بازی روز گذشته مقابل نساجی به تک جمله او در پایان گفتگو برمی‌گردد.

کالدرون: من مرد ثروتمندی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سرخپوشان که در یک دیدار دشوار و نفس گیر به پیروزی رسیده بود، همانطور که قبلاً وعده داده بود، درباره مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس با برخی افراد دارد، صحبت کرد.

 

کالدرون در طول مصاحبه با همان لحن بُرَنده و صریح، از برخی دروغ ها در اداره باشگاه صحبت کرد و همچنین از افرادی گفت که به دلیل منافع شخصی مانع از بهبود و پیشرفت شرایط کاری در باشگاه می‌شوند. این نکته‌ای است که او بعد از شش ماه کار در ایران به صورت ملموس آن را متوجه شده اما از معدود مربیانی است که علیه آن قیام می‌کند.

 

پیش از این اگرچه در باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس، کاستی های فراوانی وجود داشته اما شاید اغلب مربیان قصد داشته‌اند با مسائل کنار بیایند اما کالدرون و البته آندره استراماچونی مربیانی از جنس دیگر هستند. چهره هایی که در نهایت مقابل ضعف های مدیریتی و البته دروغ هایی که به طور معمول برای اداره باشگاه در ایران گفته می‌شود، ایستاده‌اند.

 

اما اتفاق جالب در لحظات پایانی مصاحبه کالدرون رقم خورد. جایی که علیرضا اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیس از جای خود بلند شد و ایستاد تا مصاحبه را تمام کند اما یکی از خبرنگاران با اصرار، آخرین سوال را از کالدرون پرسید. کالدرون سر جای خود نشست و به این سوال جواب هایی آتشین داد.

 

سوال از او این بود که آیا آنطور که انصاری فرد مدیرعامل باشگاه گفته، ناراحتی او بابت عدم دریافت پاداش هاست؟ که کالدرون به این سوال پاسخی واضح داشت. او گفت: مسئله اش در پرسپولیس پول نیست، بلکه احترام است. او با کوبیدن روی سینه و نشان دادن قلب خود گفت که ماه ها با دل و جان کار کرده و مسئله او در پرسپولیس نوع برخورد و احترام است نه خود پول. کالدرون سپس روی پا ایستاد و خطاب به خبرنگاران گفت: Bonus، Bonus. I am rich man. (پاداش، پاداش. من مرد ثروتمندی هستم). خشمی بی سابقه از سوی گابریل کالدرون که در واکنش به ادعای مدیرعامل پرسپولیس بود.

 

 

کالدرون که عصبانی به نظر می‌رسید، با زبانی که مخلوطی از زبان انگلیسی و اسپانیایی بود، حرف خود را زد و راه خروج از نشست مطبوعاتی را در پیش گرفت.

 

او که شب گذشته تهران را به مقصد بوینس آیرس ترک کرد، به گفته خود در روزهای آینده با سیدجلال حسینی در تماس خواهد بود تا وضعیت تیم را در نظر بگیرد. تصمیم مهم او، عبور از موضوع جذب بازیکن خارجی برای خط حمله و انجام تنها دو تغییر در ترکیب تیم در تعطیلات زمستانی است. چیزی که گفته مسئولیتش را به طور کامل خواهد پذیرفت.

 

نکته اما واکنش باشگاه پرسپولیس به کاری است که کالدرون در نظر دارد. آیا انصاری فرد به سرمربی تیمش که آشکارا او و اطرافیانش را مورد هدف قرار داده، تمکین می‌کند؟

دیدگاه‌ها