کد خبر : 1658604 | 07 دی 1398 ساعت 16:08 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوگیتا باز هم خارج از لیست 18 نفره

بالا رفتن احتمال پارگی مینیسک هافبک تراکتور

سوگیتا قطعا یکی از بهترین بازیکنان این فصل تراکتوری ها بود. هافبک ژاپنی امسال در هر دیداری که به میدان رفت موفق شد بازی تاثیرگذاری از خود به نمایش بگذارد.

بالا رفتن احتمال پارگی مینیسک هافبک تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، سوگیتا، هافبک ژاپنی و موثر تراکتوری ها در دیدار امروز این تیم پیکان نیز نه تنها در ترکیب اصلی به میدان نرفت که  اصلا اثری از نامش در لیست 18 نفره این تیم هم به چشم نمی خورد.


با توجه به این موضوع که سوگیتا در هر دیداری که به میدان رفته توانسته بازی قابل قبول و چشم نوازی از خود به نمایش بگذارد، عدم حضور وی در ترکیب 18 نفره بسیار عجیب به نظر می رسد.

 

در رابطه با این موضوع در روزهای اخیر شایعاتی به گوش می رسید که سوگیتا از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شدید شده است، که البته در این باره تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی صورت نگرفته است.

 

با این حال با توجه به اینکه نام مرد ژاپنی تبریزی ها برای بازی امروز اصلا در لیست 18 نفره دیده نمی شود، این احتمال می رود که شایعات عنوان شده درباره وی در رابطه با آسیب دیدگی شدید درست باشد. با این حال باید در انتظار بازی های بعدی تراکتوری ها بعد از تعطیلات ماند و دید آیا آسیب بازیکن ژاپنی تراکتوری ها صحت دارد و یا خیر و او هر زمان که بخواهد می تواند برای تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها