کد خبر : 1658619 | 07 دی 1398 ساعت 17:02 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان برای پیروزی همه کار کرد؛

آتش بازی شجاعی در قلعه حسن خان!

مسعود شجاعی ستاره تیم تراکتور با ثبت دو گل، یک پنالتی و یک پاس گل، تراکتور را به سمت پیروزی هدایت کرد.

آتش بازی شجاعی در قلعه حسن خان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در شرایطی پیکان را شکست داده که ستاره این تیم مسعود شجاعی بوده است. هافبک شماره 7 و کاپیتان اول تراکتوری ها که در سه هفته اخیر نمایش های خوبی را ارائه کرده، امروز در مقابل پیکان از ابتدا نمایش خوبی داشت اما آتش بازی او از نیمه دوم آغاز شد و تا آخرین دقایق مسابقه نیز ادامه داشت.

 

در دقیقه 53 شجاعی پس از کنترل توپ، پاس فوق العاده ای را برای ساسان انصاری ارسال کرد و او نیز قدر این پاس در عمق را دانست و تیمش را به گل اول رساند. این ضربه یک دقیقه پس از گل پیکان زده شد و باعث شد تا تی تی ها به بازی برگردند اما این پایان کار نبود. 9 دقیقه بعد این بار سانتر اشکان دژاگه در درون محوطه جریمه روی سر شجاعی نشست و کاپیتان مسعود با ضربه سری فوق العاده و از فاصله نسبتا دور، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این بار در نقش گلزن ظاهر شود.

 

1464671

 

چند دقیقه بعد شجاعی با حرکت فوق العاده در محوطه جریمه پنالتی گرفت تا دوباره لحظاتی پس از گل پیکان، تیمش را در آستانه گلزنی قرار دهد. اما خودش پشت توپ نایستاد و اشکان دژاگه توپ را به بیرون زد تا بازی همچنان 2-2 باقی بماند. ولی دوباره تراکتوری ها موفق شدند یک پنالتی بگیرند و این بار خودِ شجاعی ضربه را به آسانی و با فریب دروازه بان پیکان تبدیل به گل کرد و ساکت الهامی را به یک برد مهم رساند.

 

با این پیروزی تراکتور به طور کامل در جمع مدعیان قرار گرفت که بدون تردید نقش اصلی را در 4 پیروزی اخیر این تیم تبریزی، کاپیتان شجاعی ایفا کرده است. بازیکنی که در روزهای سخت تراکتور مورد بی مهری عده ای از هواداران قرار گرفت اما حالا بار دیگر نشان داده که یک وزنه در تیم سرخپوش آذربایجان است و حضورش می‌تواند منجر به این نتایج درخشان شود.

دیدگاه‌ها