کد خبر : 1658631 | 07 دی 1398 ساعت 17:53 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه عجیب دژاگه به آسمان شهرقدس

ماجرای سه پنالتی در پرگل ترین بازی هفته

بازی تیم های پیکان و تراکتور که در شهرقدس برگزار شد یک مسابقه پرگل جذاب از آب درآمد که داور سه ضربه پنالتی در آن اعلام کرد.

به گزارش" ورزش سه"، پیام حیدری داور بازی تیم های پیکان و تراکتور سه ضربه پنالتی در طول نود دقیقه بازی اعلام کرد که دو ضربه پنالتی توسط هر دو تیم تبدیل به گل شد. اولین بار در دقیقه 49 توپی که هجده قدم به سعید واسعی وینگر پیکان رسید، او بدنش را مقابل توپ حائل کرد اما تکل سلیمی مدافع تراکتور به پای او برخورد کرده و پنالتی را جلال الدین علی محمدی به جهت خلاف حرکت مظاهری تبدیل به گل اول پیکان کرد.


در دقیقه 79 نوبت تراکتور بود که صاحب پنالتی شود. در این زمان مسعود شجاعی از بین دو بازیکن تدافعی سمت راست پیکان با دریبلی جالب گذشت اما تکل بلند مداقع پیکان از زاویه دیگر روی شماره 7 تراکتور با اعلام خطای پنالتی همراه شد. اشکان دژاگه اما ضربه پنالتی را فوق العاده عجیب و بد نواخته و توپ را با اختلاف زیاد به بیرون زد.


سومین پنالتی بازی بازهم برای تراکتور اتفاق افتاد. در دقیقه 84 پاس توی عمق رضا اسدی در محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید اما امینی دروازه بان پیکان که خروج کرده بود ساسان و توپ را با هم زد تا داور سومین پنالتی را اعلام کند. این ضربه را مسعود شجاعی با ضربه ای فنی به زاویه مخالف زد تا سومین گل تراکتور در این بازی رقم بخورد.

 

 

 

 

پنالتی سوم بازی و دومین پنالتی تراکتور که با ضربه فنی مسعود شجاعی تبدیل به گل پیروزی بخش تراکتور شد.

 

عکس ها: سجادحسینپور

دیدگاه‌ها