کد خبر : 1658642 | 07 دی 1398 ساعت 18:08 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر تصمیمی زنوزی بگیرد به آن احترام می گذارم

الهامی: تراکتور هنوز لیست ورود و خروج ندارد

تراکتور در چهارمین بازی پیاپی با سرمربیگری ساکت الهامی توانست به چهارمین پیروزی اش رسیده و به رده سوم جدول بازگردد.

الهامی: تراکتور هنوز لیست ورود و خروج ندارد

به گزارش" ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از برد 3 بر دو مقابل پیکان در شهرقدس در پاسخ به این سوال خبرنگار "ورزش سه" که بعد از عدم نتیجه گیری مربیان صاحب نام در تراکتور تا چه زمانی می تواند سرمربی تراکتور بماند گفت:" نمی دانم تا چه زمانی این موضوع ادامه دارد و بهتر است در این رابطه از آقای زنوزی بپرسید."


او در ادامه گفت:" آقای زنوزی هرتصمیمی بگیرد به آن احترام می گذارم و از او به خاطر اینکه من را برای این کار قابل دانست تشکر می کنم."


الهامی در این رابطه که اگر ابتدای فصل از تراکتور جدا نمی شد تیم بهتر نتیجه می گرفت گفت:" نمی دانم اول فصل اگر نمی رفتم چگونه می شد. این هم مصلحت خدا بوده که بروم و برگردم."


سرمربی حال حاضر تراکتور با اشاره به اینکه هنوز این تیم هیچ لیست نقل و انتقالاتی ندارد گفت:"حداقل تا جایی که من می دانم چنین چیزی وجود ندارد. مسئولان نقل و انتقالات باشگاه و هیات مدیره هم هنوز تا الان لیستی نداده اند و تمام اسامی که مطرح می شود گمانی زنی است. من از هواداران می خواهم که اخبار درست را از سایت باشگاه دنبال کرده و به شایعات توجه نکنند."


او افزود:" قطعا در نیم فصل هرتیمی دنبال این است که تیم خوبی داشته باشد. ما بازیکنانی داریم که آرزوی بیشتر تیم ها هستند اما برای تقویت مجموعه قطعا یکی دو نفر را اضافه می کنیم."


ساکت الهامی در پاسخ به این سوال که بازیکنی مثل شهریارمغانلو در سبد نقل و انتقالاتی این تیم هست هم گفت:" ما برای تهیه لیست نفرات مدنظرمان باید با مسئول نقل و انتقالات و هیات مدیره به جمع بندی برسیم اما تا الان هیچ نفر خاصی مدنظر نیست و بازهم می گویم همه اسامی که مطرح می شود گمانه زنی است."

 

دیدگاه‌ها