کد خبر : 1658665 | 07 دی 1398 ساعت 19:41 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابتدای فصل برانکو من را می خواست

مظاهری: امیدوارم بیرانوند به روزهای خوبش برگردد

گلر ملی پوش تراکتوری ها پس از پایان دیدار این تیم برابر پیکان در برابر خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

مظاهری: امیدوارم بیرانوند به روزهای خوبش برگردد

به گزارش "ورزش سه"، رشید  مظاهری درباره پیروزی های اخیر تراکتوری ها گفت: خداراشکر که توانستیم در این بازی هم با برتری به کارمان پایان دهیم تا پیروزی هایمان به چهار بازی پیاپی برسد. شرایط به گونه ای پیش رفت که با آمدن آقای الهامی و تلاش بازیکنان تیم به خصوص بزرگترها و کاپیتان های تیم، تحولی ایجاد شد. از ساکت الهامی ممنونیم که سعی کرد که تفکر حاکم بر تیم را عوض کند. این اتفاق باعث شد تا از نظر روحی و روانی هم شرایط ما بهتر از قبل شود و بتوانیم به نتایج دلخواهمان برسیم.

 

او درباره گل دومی که امروز از پیکانی ها پذیرفت گفت: حرکت توپ به گونه ای بود که نمی شد به راحتی بیرون بیاید، من هم یک لحظه برای رفتن به سمت توپ دو دل شدم اما وقتی روی خط ماندم از بدشانسی توپ به زمین برخورد کرد و این هم کار را برای هر گلری سخت می کند. امیدوارم در تمرینات پیش رو بتوانم شرایط را برای خودم طوری پیش ببرم که دیگر از این گل ها دریافت نکنم. همه تلاشم را می کنم تا دیگر در مقابل این توپ ها تسلیم نشوم.

مظاهری درباره نتایج خوب تراکتوری ها با ساکت الهامی و اینکه بهتر است تبریزی ها با او به کار خود ادامه دهند و یا با هزینه ای زیاد یک مربی بزرگ جهانی را به این تیم بیاورند گفت: ببینید مختصر و مفید باید بگویم که علاقه خود من به این است تا تیم کار خود را با ساکت الهامی به پیش ببرد. من فکر می کنم با همین مربی می توانیم به نتایجی که می خواهیم برسیم. با ایشان هم حاشیه های کمتری در تیم به وجود می آید و هم از نظر فنی در وضعیت مطلوبی به سر می بریم. ما مربیان بزرگ زیادی دیدیم اما شما تیم الهامی را ببینید، سیستم تیم و نوع بازی بازیکنان شرایط را برای پیروزی تیم آماده می کند. او از نظر اطلاعاتی و فنی هم در سطح بالایی قرار دارد و قطعا اگر من بخواهم نظری بدهم می گویم دوست دارم او در تیم بماند.

 

گلر تراکتوری ها درباره شرایط فعلی تیم ملی گفت: به هر حال انتخاب یک سرمربی برای تیم ملی از هر چیزی مهم تر است. ما در برهه ای هستیم که نباید زمان را به راحتی از دست بدهیم. این که بازی های تدارکاتی بیشتری می توانستیم داشته باشیم اما آنها را از دست دادیم ابدا خوب نیست اما نمی توان لقب بحران به آن داد. ما هم دل شویم می توانیم خیلی از کارهای بزرگ را انجام دهیم. فعلا امیدوارم هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند تا با عدم تشکیل اردوهای تدارکاتی ما فرصت ها را از دست ندهیم.

او درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ادامه داد: امیدوارم یک مربی بر سر تیم ملی بگذارند که با فوتبال ما آشنا باشد. آشنایی با فوتبال ایران باعث می شود تا فرصت های از دست رفته را بتوانیم به این ترتیب جبران کنیم.

مظاهری درباره احتمال انتخاب برانکو نیز گفت: آقای برانکو هم به عنوان یک مربی که با فوتبال ایران آشناست می تواند مربی خوبی برای تیم ملی ایران شود.

 

گلر ملی پوش تراکتوری ها درباره انتخاب خود نسبت به برانکو نیز گفت: البته قبلا هم این اتفاق افتاده که در ابتدای فصل علیرضا در پرسپولیس حضور داشته باشد و برانکو به من پیشنهاد حضور در تیم پرسپولیس را بدهد. بحث اینکه علیرضا در پرسپولیس بماند یا نماند نبود چرا که پیش از آغاز بازی های لیگ برانکو من را می خواست اما من در نهایت یک تصمیم دلی گرفتم و به تراکتور آمدم.

 

او درباره بیرانوند هم نظر جالبی دارد و درباره این دروازه بان گفت: علیرضا گلر خیلی خوبی است و من هم او را خیلی دوست دارم و امیدوارم باز هم بتواند به روزهای خوب خود برگردد.

مظاهری در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر کنایه بیرانوند به وی در یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: یعنی علیرضا در یک برنامه تلویزیونی به من کنایه زده است؟ نه من ندیدم، البته نه فقط برنامه ای که علیرضا در آن بود، من اصولا برنامه هیچ گلری را نمی بینم.

دیدگاه‌ها