کد خبر : 1658722 | 08 دی 1398 ساعت 09:18 | 88.8K بازدید | 0 دیدگاه

توپ پر ژنرال در بازار زمستانی

خروج قطعی دو بازیکن از فهرست سپاهان

شکست در آبادان نه تنها روند شکست ناپذیری سپاهان را به پایان رساند بلکه این باشگاه را به تکاپو انداخت تا برای نیم فصل دوم به فکر تقویت بیشتر تیم باشد.

خروج قطعی دو بازیکن از فهرست سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تنها خط تیره جدول لیگ نوزدهم در نیم فصل نخست با شکست سپاهان مقابل صنعت نفت در آخرین بازی قبل از تعطیلات زمستانی پر شد تا هیچ تیمی در این فصل بدون این که طعم تلخ شکست را چشیده باشد به تعطیلات نرود. این شکست از آن جهت برای سپاهانی ها و مربی مشهورشان تلخ تر بود که صدرنشینی را نیز به رقیب دیرینه شان پیشکش کردند.


امیر قلعه نویی که در حساس ترین برهه زمانی یکی دو مهره کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و یکی دونفر را نیز به دلیل همراهی تیم امید در سفر به برزیل ایران در اختیار نداشت از هفته ها قبل به تکاپو افتاده بود تا تیمش را برای دور برگشت که باید در سه جام داخلی و آسیایی به میدان برود، تقویت کند. در این بین گمانه زنی های زیادی نیز به راه افتاد از جمله قرار گرفتن نام هایی همچون پژمان منتظری، دانیال اسماعیلی فر، آیاندا پاتوسی و ... در سبد خریدهای زمستانی که برخی تکذیب و برخی نیز تا حدودی تایید شد.


حالا با بسته شدن پرونده بازی های دور رفت و ورود به پنجره نقل و انتقالاتی در اولین گام خبر می رسد سران سپاهان با توجه به مصدومیت شدید دو مهره سرشناس تیم به نام های عزت پورقاز و علیرضا نقی زاده نام این دو نفر را به خاطر این که نمی توانند تا انتهای فصل بازی کنند از فهرست خارج خواهند کرد تا فضا برای جذب نفرات جانشین برای آنها باز شود. از منتظری کاپیتان سابق استقلال و بازیکن این روزهای الخریطیات به عنوان جانشین پورقاز و پاتوسی یا اسماعیلی فر هم به عنوان جانشین نقی زاده نام برده می شود، دو خریدی که هنوز هیچ کدام از سپاهانی ها جذب آنها را به صورت رسمی تایید نکرده اند.


آن چه محرز است امیر قلعه نویی و سپاهانی ها برای دور برگشت با توپ پر وارد بازار زمستانی شده اند تا حداقل سه تا چهار خرید جدید داشته باشند، تیمی که هم سودای قهرمانی و رسیدن به جام ششم را دارد هم این که می خواهد بعد از سال ها بازگشت به رقابت های آسیایی، نماینده ای شایسته برای ایران در گروه مرگ ACL2020 در رقابت با تیم هایی مثل السد قطر، النصر عربستان و ... باشد.

دیدگاه‌ها