کد خبر : 1658725 | 08 دی 1398 ساعت 09:29 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

از هتل تا رختکن فیلم بازی کردیم

زامهران: تعلل نکرده بودم، پرسپولیس برنده نبود

مهاجم نساجی گفت: اگر فقط چند دهم ثانیه تعلل نکرده بودم امروز پرسپولیس برنده این بازی نبود.

زامهران: تعلل نکرده بودم، پرسپولیس برنده نبود

فرزاد زامهران پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در صحنه‌ای که در اواخر بازی صاحب توپ شدم، زاویه مخالف دروازه پرسپولیس را دیدم اما دیر تصمیم گرفتم و تعللی که در زدن ضربه کردم باعث شد تا تکل شجاع به من برسد و این فرصت خوب از دست برود که از بابت آن بسیار ناراحت هستم.

 

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی واقعا تا پای جان دویدند و به جز 20 دقیقه اول که پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد، اغلب دقایق بازی در اختیار تیم نساجی مازندران بود و بازی را ما اداره کردیم اما حیف که سه امتیاز با یک غفلت از دست ما پرید و در روزی که حقمان حداقل یک امتیاز بود دست خالی برگشتیم.

 

مهاجم نساجی مازندران با گلایه از دیر برگزار شدن این بازی گفت: واقعیت در بازی با پرسپولیس این بود که ما چند نفر از بازیکنان‌مان را به دلیل درگیری‌هایی که برای موضوع قرارداد خود داشتند در اختیار نداشتیم و بازیکنان امیدمان هم کنار تیم نبودند. اما هر چه بود گذشت و اطمینان دارم که ما نیم‌فصل دوم قطعا بهتر نتیجه می‌گیریم و کاری می‌کنیم که مردم مازندران از ما راضی باشند.

 

زامهران بر هم خوردن تمرکز نساجی را به دلیل همراهی گروه فیلمبرداری پایتخت را رد کرد و خاطرنشان کرد: این فیلمبرداری از هفته‌ها قبل هماهنگ شده بود و از قبل در جریانش بودیم. ما فقط از هتل تا رختکن جلوی دوربین رفتیم و فیلمبرداری شدیم و بنابراین تاثیر آنچنانی بر کار ما نداشت.

 

دیدگاه‌ها