کد خبر : 1658727 | 08 دی 1398 ساعت 09:36 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و انتقاد از اشتباهات مدافعان تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در مورد اشتباهات دفاعی تیمش در دیدار مقابل نووریچ صحبت کرد.

مورینیو و انتقاد از اشتباهات مدافعان تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب و در شرایطی که نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار مقابل نووریچ داشت، در نهایت و با رقم خوردن دو اشتباه عجیب از ژوان فویث و سرژ اوریر، 2-2 مقابل نووریچ متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. ژوزه مورینیو ابراز امیدواری کرد در آینده ضریب این اشتباهات به حداقل برسد.

 

1457900

 

ژوزه مورینیو گفت: "عملکرد تاتنهام؟ با در نظر گرفتن اشتباهات خط دفاعی یا بدون در نظر گرفتن آن؟ اگر اشتباهات دفاعی را در نظر بگیریم باید این نتیجه را پذیرفت. اما اگر از اشتباهات خط دفاعی صرف نظر کنیم، این نتیجه به هیچ وجه قابل قبول نیست زیرا ما هنگامیکه توپ را در اختیار داشتیم بسیار خوب بازی کردیم.

 

ما از دقیقه یک تا دقیقه 90 موقعیت ایجاد کردیم. ما بازی را از همان ابتدا خوب شروع کرده و تا پایان مسابقه موقعیت سازی کردیم، اما سپس نوبت هدیه 28 دسامبر فرا رسید. تاتنهام نیمه حتی بهتر از نیمه اول بازی کرده و نمایشی هجومی ارائه داد. ما خطرات زیادی را روی دروازه نووریچ ایجاد کردیم و بر بازی مسلط شدیم. ما گل تساوی را به ثمر رساندیم و 30 دقیقه برای پیروزی تلاش کردیم که سپس نوبت هدیه شماره دو فرا رسید.

 

حریف می دانست که وقتی با یک گل پیش افتد، می تواند دفاع کرده و پوکی را آن جلو نگه دارد. وقتی عقب بودیم همه بازیکنان خلاق تاتنهام در کنار هری کین و دله آلی در زمین حضور داشتند. ما خوب بازی کردیم اما در ادامه باید تلاش کنیم اشتباهات خود را کمتر کنیم."

دیدگاه‌ها