کد خبر : 1658736 | 08 دی 1398 ساعت 10:20 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برای رتبه های بالاتر به کلین شیت نیاز داریم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد شاگردانش در بازی برابر برنلی تمجید کرد.

سولسشر: برای رتبه های بالاتر به کلین شیت نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود و در نهایت با ارائه یک نمایش خوب حریف خود را با دو گل شکست داد تا سال 2019 را به بهترین شکل به پایان رسانده باشد. شیاطین سرخ با پیروزی مقابل برنلی 31 امتیازی شدند و حالا یک رقیب جدی برای چلسی رتبه چهارمی به حساب می آیند.

 

اوله گنار سولسشر پس از پیروزی تیمش مقابل برنلی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفت: " در نیمه اول نمایش خیلی خوبی داشتیم. به طور کامل کنترل بازی در اختیار ما بود و برتری خوبی نسبت به حریف داشتیم. به شکل طبیعی برنلی در نیمه دوم توپ های زیادی را روانه دروازه ما کرد اما ما فوق العاده دفاع کردیم. از طرف دیگر بسته نگه داشتن دروازه مان از اهمیت بالایی برخوردار است که در بازی مقابل برنلی موفق به انجام این مهم شدیم. اعتقاد دارم که برای رتبه های بالاتر به ثبت کلین شیت نیاز داریم."

 

 

1464833

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " قصد داریم به روند خوب خود ادامه دهیم. بعد از شکستی که برابر واتفورد برای ما رقم خورد، واکنش خوبی از خودمان نشان دادیم و بعد از آن به دو پیروزی پیاپی دست یافته ایم. ممکن بود بعد از یک باخت، شکست دیگری را تجربه کنیم اما این اتفاق رخ نداد چرا که واکنش خوبی نشان داده ایم و ثابت کردیم که تیم در حال پیشرفت است."

دیدگاه‌ها