کد خبر : 1658746 | 08 دی 1398 ساعت 10:58 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: یونایتد برایم تجربه ای منفی نبود

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر در مورد دوران حضور خود در اولدترافورد صحبت کرد.

لوکاکو: یونایتد برایم تجربه ای منفی نبود

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو که در تابستان سال 2017 و با جنجال های فراوان راهی یونایتد شد، علیرغم شروعی خوب هرگز نتوانست خود را در این تیم ثابت کند و در نهایت در تابستان امسال و بعد از شنیدن انتقادات فراوان در اولدترافورد، به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ اینتر راهی این باشگاه شد. روملو لوکاکو مدعی شد تجربه دوران بازی در یونایتد باعث شد او تبدیل به بازیکنی آرام تر و کامل تر شود.

 

1409214

 

روملو لوکاکو گفت: "دوره حضور در منچستریونایتد باعث ایجاد آرامش در من شد. من به روزهای بازی برای یونایتد به صورت منفی نگاه نمی کنم، زیرا این انتقال به من کمک کرد که از نظر ذهنی آماده شده و به عنوان بازیکن و یک انسان رشد کنم. من هرگز پوشیدن لباس منچستر را به عنوان یک تجربه بد نمی بینم، زیرا این تجربه به من کمک کرد تا امروز اینجا باشم.

 

قطعا اگر اکنون من در اینتر هستم، به دلیل آنچه بود که من در منچستر یاد گرفتم و حضور در این تیم چه از نظر ورزشی و چه غیر ورزشی برای من بسیار مفید بود. من حالا آماده و بسیار آرام تر هستم و در ذهن من آرامش بیشتری وجود دارد.

 

معمولا وقتی شرایط برای من خوب پیش نمی رود من خیلی عصبانی می شوم و حالا فکر می کنم بعد از تجربه بازی کردن در یونایتد تبدیل به بازیکن کامل تر و باتجربه تری شده ام."

دیدگاه‌ها